جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • رئیس بنیاد مسکن داراب: ۲۰۱ هزار متر مربع از معابر روستایی داراب آسفالت شد

    شناسه : 6976 ۰۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۱۷ 1652 بازدید ارسال توسط :

    به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام؛  رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان داراب در یک نشست خبری برخی اقدامات انجام شده بنیاد مسکن داراب در طی سال ۹۵ و سال های گذشته را تشریح کرد. به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ مهندس میزان در ابتدا گفت: خدمت به مردم محروم بهترین نعمتی […]

    رئیس بنیاد مسکن داراب: ۲۰۱ هزار متر مربع از معابر روستایی داراب آسفالت شد
    پ
    پ

    به مناسبت دهه حساب ۱۰۰ امام؛  رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان داراب در یک نشست خبری برخی اقدامات انجام شده بنیاد مسکن داراب در طی سال ۹۵ و سال های گذشته را تشریح کرد.
    به گزارش خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز؛ مهندس میزان در ابتدا گفت: خدمت به مردم محروم بهترین نعمتی است که به ما داده شده و خداوند را شاکریم که توانسته ایم گوشه ای از مشکلات مردم در روستاها را حل کنیم با توجه به سی و هشتمین سالگرد تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گزارشی از فعالیت های سال قبل و چند ساله اخیر خدمت مردم شریف داراب تقدیم می نمایم.
    وی در ادامه افزود: کارهای خوبی در یکی دو سال اخیر انجام شده، توجه به اینکه ۲۱ تا ۳۱ فروردین دهه حساب ۱۰۰ امام نام گذاری شده، امسال ما افتتاح چند پروژه با حضور مدیر کل بنیاد در این ایام  افتتاح شد.
    میزان پروژه نارنجستان را مهمترین پروژه سال گذشته دانست و افزود: مهمترین پروژه سال گذشته بنیاد مسکن داراب پروژه ۹۰ واحدی نارنجستان بود که در دهه فجر ۶۰ واحد از این پروژه با اعتباری بالغ بر ۶ میلیارد تومان افتتاح شد.
    رئیس بنیاد مسکن با اشاره به پروژه های بهسازی روستایی گفت: یکی از مهمترین فعالیت های بنیاد مسکن اجرای پروژه های بهسازی در سطح روستاهای شهرستان است که در سال ۹۵ در ۲۶ روستا با اعتباری بالغ ۱٫۸ میلیارد تومان انجام شد و روستائیان از انجادم پروژه ها رضایت داشتند. در ایام دهه ۱۰۰ امام ۳ پروژه افتتاح کردیم و در هفته دولت و دهه فجر هم ۱۹ پروژه با اعتباری بالغ بر ۲٫۱ میلیارد تومان افتتاح شد.
    وی در خصوص آسفالت معابر در روستاها گفت: از محل قیر رایگان در سال های ۹۴ و ۹۵ برای اولین بار بود که قیر رایگان در اختیار بنیاد قرار می گرفت، در ۳۳ روستا، ۲۰۱ هزار متر مربع آسفالت با اعتبار ۳٫۵ میلیارد تومان توسط ۳ پیمانکار انجام شد.
    میزان اخذ کد پروژه را برای فعالیت های عمرانی در روستاها مهم ارزیابی کرد و افزود: در طول ۳۷ سال گذشته ۳۶ روستا کد پروژه دریافت کرده بودند اما با همکاری فرماندار محترم سال گذشته توانستیم برای ۶ روستای دیگر کد پروژه بگیریم که کار بی سابفه ای بوده است زیرا تا روستاها کد پروژه نداشته باشند ما نمی توانیم فعالیت عمرانی در آن روستا انجام دهیم.
    رئیس بنیاد مسکن داراب به پرداخت تسهیلات مقاوم سازی در روستاها اشاره کرد و گفت: در طول سه سال گذشته ۱۹۲۵ فقره تسهیلات مقاوم سازی با اعتباری بالغ بر ۲۸ میلیارد تومان به روستائیان پرداخت شده است و هم اکنون ۱۹۲۵ خانوار در منازل مقاوم سازی شده و امن به سر می برند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.