جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی؛ از فعالان عرصه سوادآموزی شهرستان داراب تجلیل شد

    شناسه : 5817 ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۱ 1362 بازدید ارسال توسط :

     به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام(ره) طی مراسمی    با حضور رئیس سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس؛ فرماندار داراب؛  آئین تجلیل از فعالان عرصه سواد آموزی داراب  در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.      به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی […]

    در سالروز تشکیل نهضت سوادآموزی؛ از فعالان عرصه سوادآموزی شهرستان داراب تجلیل شد
    پ
    پ

     به مناسبت هفتم دی ماه سالروز تاسیس نهضت سوادآموزی به فرمان حضرت امام(ره) طی مراسمی    با حضور رئیس سواد آموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس؛ فرماندار داراب؛  آئین تجلیل از فعالان عرصه سواد آموزی داراب  در باشگاه فرهنگیان برگزار شد.

         به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی اداره آموزش و پرورش داراب؛ در این مراسم فرماندار داراب از تلاش ها و فعالیت های نهضت سواد آموزی قدردانی کرد و گفت : این تلاش ها و موفقیت ها با همت و تلاش تمامی دست اندرکاران و اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی شهرستان انجام گرفته  است و  درنتیجه کسب مقام اول کشوری در سال ۹۳ و مقام دوم استانی در سال ۹۴  را در بر داشته است.

         علی ترابی رئیس سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش فارس از حضور فرماندار و مدیر آموزش و پرورش داراب در جلسه تجلیل از فعالیت های سوادآموزی در استانداری فارس که با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان نهضت سوادآموزی کشور برگزار می گردد خبر داد و گفت : در نظر است در روز یکشنبه تاریخ ۱۲/۱۰/۹۵ درجلسه شورای پشتیبانی سوادآموزی استان فارس از داراب به دلیل کسب رتبه برتر شهرستان در فعالیت های سوادآموزی تقدیر گردد.

        روح اله فیروزی مدیر آموزش و پرورش داراب از اعضای کمیته شورای پشتیبانتی سوادآموزی تقدیر و تشکر کرد گفت : هیچ فضیلتی بالاتر از آگاهی و هیچ گناهی بدتر از جهل و نادانی نیست.

          رئیس زندان داراب نیز از باسواد شدن تمامی زندانیان داراب به همت مدیریت آموزش و پرورش و اداره سوادآموزی  داراب خبر داد  و گفت: تعداد افراد بی سواد در زندان به صفر رسیده است .

          در پایان این مراسم ازسوادآموزان برتر، چهره های موفق سوادآموزی، دهیان و شورای های برتر، اعضای شورای پشتیبانی سوادآموزی، مدیران فعال مدارس و خانواده شهید نهضت سوادآموزی شهید علی انصاری با اهدای لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

    img_1569-copy img_1568-copy img_1544-copy img_1527-copy

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.