جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در تصادف پراید و کامیون بنز در در جاده داراب- بندر عباس؛ یک خانم از اهالی فورگ کشته شد

    شناسه : 1540 ۳۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸ 1906 بازدید ارسال توسط :

    در اثر تصادف خودرو پراید و یک دستگاه بنز باری که در مسیر داراب به بندر عباس در روستای رستاق اتفاق افتاد سرنشین خودرو پراید جان باخت. بخشدار رستاق در مصاحبه با تحلیلی خبری  عصر داراب گفت: متأسفانه طی حادثه هولناکی که در  روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه در روستای رستاق اتفاق افتاد در اثر برخورد […]

    در تصادف پراید و کامیون بنز در در جاده داراب- بندر عباس؛ یک خانم از اهالی فورگ کشته شد
    پ
    پ

    در اثر تصادف خودرو پراید و یک دستگاه بنز باری که در مسیر داراب به بندر عباس در روستای رستاق اتفاق افتاد سرنشین خودرو پراید جان باخت.
    بخشدار رستاق در مصاحبه با تحلیلی خبری  عصر داراب گفت: متأسفانه طی حادثه هولناکی که در  روز چهارشنبه ۲۹ مهرماه در روستای رستاق اتفاق افتاد در اثر برخورد یک دستگاه پراید که از سمت داراب به فورگ در حرکت بود و یک دستگاه کامیون بنز  که از بندر عباس عازم داراب بود متآسفانه سرنشین خودرو پراید که یک خانم جوان از اهالی فورگ بود در دم جان باخت و راننده پراید هم مجروح شد.
    مهرابی ضمن اشاره تصادفات سال جاری در این بخش رستاق گفت: متاسفانه در سال جاری در همین مکان و تا کنون ۷ نفر در اثر تصادف کشته شده اند. وی مهمترین عوامل بروز تصادفات را کم بودن عرض جاده، پیچ تند و عدم وجود تابلوهای هشدار دهنده به اندازه کافی دانست و تصریح کرد: جاده داراب به بندر عباس از قدیم جزء مهمترین راه های ارتباطی دو استان فارس و هرمزگان بوده که لزوم توجه ویژه مسئولین برای  کاهش تصادفات جاده ای و ساخت بزرگراه و دو باند شدن این مسیر پر رفت و امد را بیش از بیش را می طلبد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.