جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • در آخرین برنامه ماه عسل، نشان پهلوانی تقدیم عقیل شد

    شناسه : 355 ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵ 1288 بازدید ارسال توسط :

      آخرین ویژه برنامه «ماه عسل» ٩٤ روز شنبه ۲۷ تیر مصادف با عید سعید فطر و با حضور مهمان منتخب سی روز ماه رمضان به روی آنتن رفت. به گزارش عصر داراب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته مصادف با عید سعید فطر آخرین ویژه برنامه «ماه عسل» ٩٤ به روی آنتن […]

    در آخرین برنامه ماه عسل، نشان پهلوانی تقدیم عقیل  شد
    پ
    پ

     

    آخرین ویژه برنامه «ماه عسل» ٩٤ روز شنبه ۲۷ تیر مصادف با عید سعید فطر و با حضور مهمان منتخب سی روز ماه رمضان به روی آنتن رفت.
    به گزارش عصر داراب به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ روز گذشته مصادف با عید سعید فطر آخرین ویژه برنامه «ماه عسل» ٩٤ به روی آنتن رفت.

    در ابتدای برنامه امیر علی بهادری تیتراژ آغازین برنامه را در صحنه «ماه عسل» برای مخاطبان این برنامه خواند.

    در این روز تمام مهمانانی كه در طی این سی روز در قاب «ماه عسل» حضور یافته بودند و مردم علاقمند به حضور مجددشان در عید سعید فطر بودند، درقاب كهكشانی «ماه عسل» نشستند.

    در بخش دوم عقیل پسر هشت ساله دارابی كه سرپرستی خانواده اش را به عهده داشت، بار دیگر در قاب «ماه عسل»حضور یافت.

    علیخانی به عقیل از حضورش در برنامه و حاشیه های بعد از آن و راه اندازی طرح محسنین گفت و عقیل را قهرمان «ماه عسل» خواند. عقیل پس از حمایت هم اكنون سر كار نمیرود و قرار است تا یك ماه آینده به همراه پدر ومادرش به خانه جدیدشان بروند.

    سپس میلاد كی مرام به روی صحنه آمد و در كنار عقیل نشست و دستان او را فشرد او از عقیل به عنوان پهلوان یاد كرد و به نمایندگی از ستاد ترویج فرهنگ پهلوانی نشان پهلوانی به او تقدیم كرد.

    ثبت دیدگاه

    3 دیدگاه برای “در آخرین برنامه ماه عسل، نشان پهلوانی تقدیم عقیل شد”
    1. خدا خیلی کریمه…..خدا کنه وعدهای که دادن عملی بشه واقا عقیل صاحب خانواده بشه

    2. اقای صادقی عقیل صاحب خانواده هست……….ان شالله وعده ها عملی میشه. اگرهم نشد این جور افراد رو اگه هرکسی که میشناسه در حد توانش کمک کنه و حامی باشه کمتر میشن

    3. خانم ماهم ازخدامون وعده ها عملی بشه…………………