جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حجت الاسلام صادقی: انتخابات در داراب بهترین انتخابات بود/ هیچ تقلبی در انتخابات صورت نگرفته

    شناسه : 3165 ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۳۴ 1050 بازدید ارسال توسط :

    حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در داراب  را بهترین انتخابات دانست. به گزارش عصر داراب؛  امام جمعه داراب درهمایشی که به منظور گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی  برگزار شد  در خصوص انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در داراب گفت:  همه دست اندرکاران انتخابات شبانه روز […]

    حجت الاسلام صادقی: انتخابات در داراب بهترین انتخابات بود/ هیچ تقلبی در انتخابات صورت نگرفته
    پ
    پ

    حجت الاسلام صادقی امام جمعه داراب انتخابات مرحله دوم مجلس شورای اسلامی در داراب  را بهترین انتخابات دانست.

    به گزارش عصر داراب؛  امام جمعه داراب درهمایشی که به منظور گرامی داشت هفته عقیدتی سیاسی  برگزار شد  در خصوص انتخابات مرحله دوم دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در داراب گفت:  همه دست اندرکاران انتخابات شبانه روز تلاش کردند و انتخابات هم از نظر امنیت و هم از نظر عدم تقلب در پای صندوق ها، بهترین انتخابات بود، انتخابات بسیار خوب و سالم برگزار شد.

    وی در ادامه افزود: حدود سیصد نفر از کسانی که من می شناختم در پای صندوق ها حضور داشتند و حتی یک نفر از اینها شکایتی نکرده اند که در پای صندوق های رأی تخلفی اتفاق افتاده باشد.

    وی خطاب به کسانی که در پی مخدوش جلوه دادن انتخابات هستند گفت: انصاف هم  چیز خوبی هست. بدانید که پای صندوق های رأی حقیقتاً کوچکترین  تقلبی صورت نپذیرفته  است.

    صادقی ضمن تبریک به منتخب مردم گفت: میزان اکثریت آراست و  آن چیزی است که از صندوق ها بیرون می آید  و در انتخابات مرحله دوم بیشترین رأی را جناب دکتر انصاری داشتند و من این موفقیت را به ایشان و طرفدارانشان تبریک عرض می کنم و امیدوارم  ایشان بتوانند در مدت ۴ سال نمایندگی مردم قدم های  مؤثری برای منطقه بردارند.

    امام جمعه داراب در پایان با تشکر  آقای دکتر عسکری  افزود: از طرفداران جناب آقای  دکتر عسکری  تشکر می کنم که بدون کوچکترین سر و صدایی  نتیجه  را پذیرفتند و  این نشانه قانونمداری  و ولایتمداری مردم داراب است.

     

    IMG-20160503-WA0003IMG-20160503-WA0004

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “حجت الاسلام صادقی: انتخابات در داراب بهترین انتخابات بود/ هیچ تقلبی در انتخابات صورت نگرفته”
    1. از اعلام نظر صریح، شفاف و ارزشمند امام جمعه محترم تشکر می نماییم. نظر ایشان به عنوان نماینده ولی فقیه قابل قدردانی است و از همراهی بی پرده و صادقانه شان با نماینده جدید ممنونیم. بد نیست بعضی از دوستان از آقای صادقی یاد بگیرند که رقابت تمام شد و اکنون فصل رفاقت است…. انتخابات انجام شده بسیار سالم بود…….