جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تکلیف اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب مشخص شد

    شناسه : 565 ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۰ 779 بازدید ارسال توسط :

    فرماندار  داراب در کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید طی این دو سال به اثبات رسانده که کارها را بصورت کاملا علمی، مطالعه شده و با برنامه ریزی انجام می دهد و یکی از این کارها احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود. به گزارش  عصر داراب به نقل از روابط عمومی […]

    تکلیف اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب  مشخص شد
    پ
    پ

    فرماندار  داراب در کمیته برنامه ریزی شهرستان گفت: دولت تدبیر و امید طی این دو سال به اثبات رسانده که کارها را بصورت کاملا علمی، مطالعه شده و با برنامه ریزی انجام می دهد و یکی از این کارها احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی بود.
    به گزارش  عصر داراب به نقل از روابط عمومی فرمانداری داراب، عبدالرضا قاسم پور فرماندار داراب در جلسه کمیته برنامه ریزی ضمن تبریک روز خبرنگار به خبرنگاران و اصحاب رسانه و پاسداشت یاد و خاطر شهدای دولت از جمله شهید رجایی و باهنر، اظهار داشت: از دولت مردان تدبیر و امید برای احیاء سازمان مدیریت و برنامه ریزی باید تشکر کرد و دیگر اینکه توزیع اعتبارات به کمیته برنامه ریزی شهرستان ها واگذار شده به همین دلیل کار توزیع اعتبارات با کارشناسی بهتر انجام خواهد گرفت.
    نماینده عالی دولت در شهرستان با اشاره به اعتبارات ماده ۱۸۰ بیان داشت: اعتبارات ماده ۱۸۰ بالای سیزده و نیم میلیارد تومان می باشد که این سهم ۶۰ درصد استانی است و انشاالله جلسه توزیع اعتبارات ماده ۱۸۰ در آینده برگزار خواهد شد.
    فرماندار سهم شهرستان داراب از اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز را ۱۰ میلیارد و ۱۵۱ میلیون تومان اعلام و افزود: بیشترین اعتبار ۲ درصد نفت و گاز سهم دو سوم به شهرستان داراب اختصاص یافته و البته امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۷ درصد کاهش اعتبار داشتیم.
    وی بیان داشت: امسال در تقسیم اعتبارات الزاماتی داشتیم که از مجموع اعتبارات ۵۰ درصد به آب شرب روستایی، بهسازی روستایی، راه روستایی، برق روستایی و صدا و سیما تخصیص یافته و انتخاب پروژه های موضوعه هم در قالب پروژه های نیمه تمام دارای سابقه موافقت نامه مبادله شده استانی با درصد پیشرفت فیزیکی بالاست.
    قاسم پور گفت: قبل از تشکیل کمیته برنامه ریزی با ایجاد نظر خواهی و مشورت با مردم و صاحب نظران ، اساتید و دانشجویان و خبرنگاران در فضای مجازی و سایت ها جمع بندی نظرات برنامه ها را الویت بندی کردیم که مهمترین آنها به ترتیب الویت، آب شرب، راه، بهداشت و درمان، آموزش و پرورش و … بود.
    وی در پایان بیان داشت: تلاش داشتیم عدالت بین بخشی را رعایت کنیم و به بعضی از روستاها و مناطقی که قبلا کمتر توجه شده است توجه بیشتری داشته باشیم.
    در ادامه دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و افشاری دبیر کمیته برنامه ریزی در خصوص توزیع اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز مطالبی بیان و در پایان اعتبارات بر اساس طرح های پیشنهادی تخصیص داده شد.

    ثبت دیدگاه

    6 دیدگاه برای “تکلیف اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز در کمیته برنامه ریزی شهرستان داراب مشخص شد”
    1. متاسفانه این برای چندمین سال متوالی است که از دانشکده کشاورزی ومنابع طبیعی داراب در جلسه توزیع اعتبارات دعوت نمیشود، شوربختانه مسولین تا جایی که هزینه ای برایشان نداشته باشه داد از استقلال وپیشرف این دانشکده محجور میزنند، اما وقتی پای عمل وکمک کردن واقعی به میان می‌آید همه آن شعارها و تعصبات همیشگی فراموش میشود.
      دوست عزیز جناب آقای مهندس زارعی ضمن تبریک روز خبرنگار از شما به عنوان یکی ازدلسوزان دانشکده وخبرنگار متعهد انتظار می‌رود این موضوع را به جد پیگیری وبه اطلاع عموم برسانید

      • اعتبارات دانشگاه ملی است نه استانی
        دوس دارن صرفاً به عنوان یه مدعو بیان خوب به فرماندار بگن

    2. خبرهات به روز کن لطفا

    3. درسته اعتبارات دانشگاه ها استانیه ولی به همه مراکز دانشگاهی استان از این محل کمک میشود، تازه در همین شهرستان هم بین بقیه مراکز واین دانشکده فرق میگذرند، البته تا حالا بهانه این بود که رییس در جلسات شهری حضور نداشتن که این هم با تغییر مدیریت آن دانشکده کاملا مرتفع شده، البته شما دوست گرامی هم بهتر است کمی در ادبیاتتان تجدید نظر بفرمایید. این لحن خوبی نبود که اگه دوست دارند… دعوت بشن….

    4. ببخشیددر متن بالا منظورم ملی بود اشتباه استانی تایپ شد

    5. ر ادامه دکتر احمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی و افشاری دبیر کمیته برنامه ریزی در خصوص توزیع اعتبارات ۲ درصد نفت و گاز مطالبی بیان و در پایان اعتبارات بر اساس طرح های پیشنهادی تخصیص داده شد.

      کدوووووووم افشاااااااری؟؟؟جل الخالق