جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • بیانیه انجمن توسعه پایدار داراب در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ و حضور آگاهانه مردم

    شناسه : 13307 ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۶ 760 بازدید ارسال توسط :

    بیانیه انجمن توسعه پایدار داراب در خصوص انتخابات مهم ۱۴۰۰ به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، انجمن توسعه پایدار داراب در خصوص انتخابات خرداد ۱۴۰۰ و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای، بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است: *قَالَ اللَّهُ هَٰذَا يَوْمُ يَنْفَعُ الصَّادِقِينَ صِدْقُهُمْ ۚ لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِي […]

    بیانیه انجمن توسعه پایدار داراب در خصوص انتخابات ۱۴۰۰ و حضور آگاهانه مردم
    پ
    پ

    بیانیه انجمن توسعه پایدار داراب در خصوص انتخابات مهم ۱۴۰۰

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، انجمن توسعه پایدار داراب در خصوص انتخابات خرداد ۱۴۰۰ و حضور آگاهانه مردم در پای صندوق های رای، بیانیه ای صادر کرد. متن بیانیه بدین شرح است:

    *قَالَ اللَّهُ هَٰذَا يَوْمُ يَنْفَعُ الصَّادِقِينَ صِدْقُهُمْ ۚ لَهُمْ جَنَّاتٌ تَجْرِي مِنْ تَحْتِهَا الْأَنْهَارُ خَالِدِينَ فِيهَا أَبَدًا ۚ رَضِيَ اللَّهُ عَنْهُمْ وَرَضُوا عَنْهُ ۚ ذَٰلِكَ الْفَوْزُ الْعَظِيم*ُ(۱۱۹ سوره مبارکه مائده)

    این روزی است که صادقان از راستی خود بهره‌مند می‌شوند، برای آنها بهشتهایی است که از زیر درختانش نهرها جاری است و در آن به نعمت ابدی متنعّمند؛ خدا از آنها خشنود و آنها از خدا خشنودند. این است پیروزی و سعادت بزرگ.

     

    *مردم شریف و بزرگوار شهرستان کهن و تاریخی داراب*

    با سلام و تحیات وافر

    انجمن توسعه پایدار داراب؛ حضور حماسه ساز و توام با بصیرت انقلابی شما مردم فهیم و ولایت مدار کهن شهرستان داراب در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی که مانند همیشه نشان از شعور والای سیاسی در این برهه حساس از عمر پر برکت انقلاب شکوهمند اسلامی که موجبات ناکامی و نا امیدی همه بدخواهان داخلی و معاندین قسم خورده خارجی گردیده را ارج نهاده بر خود لازم می داند مراتب قدردانی و سپاس خود را تقدیم محضر شریفتان نماید.

    انجمن توسعه پایدار داراب به همه منتخبین مردمی، از ریاست معزز و برگزیده قوه مجریه جناب آقای سید ابراهیم رئیسی و اعضای انتخابی شورا های اسلامی به شکرانه این دست آورد افتخار آفرین تبریک عرض نموده، ضمن تشکر از تلاشهای همه عوامل برگزاری انتخابات، از اقشار مختلف مردم درخواست می نماید فارغ از هر نوع گرایشهای رایج سیاسی، مذهبی، قومیتی و …، برای اعتلا و سرافرازی ایران اسلامی و دیار همیشه ماندگار داراب دست در دست هم داده و عهد ببندیم که از هیچ تلاش و کوششی برای توسعه همه‌جانبه دیار امام مجتبی(ع) یعنی داراب بزرگ فروگذار ننموده و در کنار سایر مسئولین برای اعتلای این شهرستان تلاش نمائیم.

    امید آنکه این فصل تازه از انتخاب پر برکت مردمی، سرآغاز تحولات بسیار ارزشمند در همه عرصه های مختلف میهن اسلامی و خصوصا شهرستانهای داراب و زرین دشت باشد. انشاا..

    *روابط عمومی انجمن دوستداران توسعه پایدار(حامیان) شهرستان بزرگ داراب*

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.