جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 18 شوال 1445 Friday, 26 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آغاز جشن نیکوکاری در داراب/تأمین بخشی از نیازهای شب عید محرومان با مشارکت مردم و خیران

    شناسه : 2804 ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۰:۱۶ 657 بازدید ارسال توسط :

    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب از استقرار ۱۵ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و مدارس و مصلی نماز جمعه برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی به جشن نیکوکاری خبر داد. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب؛ سعید عطوفت شعار ضمن گرامیداشت […]

    آغاز جشن نیکوکاری در داراب/تأمین بخشی از نیازهای شب عید محرومان با مشارکت مردم و خیران
    پ
    پ

    مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان داراب از استقرار ۱۵ پایگاه ثابت و سیار در سطح شهر و مدارس و مصلی نماز جمعه برای جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردمی به جشن نیکوکاری خبر داد.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی کمیته امداد داراب؛ سعید عطوفت شعار ضمن گرامیداشت فرا رسیدن هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: امسال جشن نیکوکاری طی روز های ۱۲ تا ۱۴ اسفندماه در شهرستان داراب همزمان با سراسر کشور با شعار « بهار همدلی، شکوه مهربانی، جشن نیکوکاری » برگزار می شود.
    وی ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق، نوع دوستی، نیکوکاری و تأمین بخشی از نیازهای شب عید محرومان با مشارکت مردم و خیران را از جمله اهداف جشن نیکوکاری برشمرد و افزود: با هماهنگی های به عمل آمده با آموزش و پرورش، این جشن از روز چهارشنبه ۱۲ اسفند در تمام مدارس شهرستان آغاز می شود و کمک های جمع آوری شده در هر واحد آموزشی به دانش آموزان محروم و بی بضاعت همان مدرسه اهدا خواهد شد.
    عطوفت شعار اضافه کرد: جشن نیکوکاری در روز پنج شنبه ۱۳ اسفندماه با استقرار پایگاه های ثابت و سیار در سطح معابر شهرستان آماده جمع آوری کمک های عموم مردم هستند و در روز پنج شنبه ۱۴ اسفندماه با استقرار صندوق های جمع آوری کمک در میعادگاه های نماز جمعه در روز چهاردهم اسفند ماه جشن نیکوکاری خاتمه می یابد.
    مدیرکمیته امداد داراب تصریح کرد: سال گذشته مجموع کمک های نقدی و غیر نقدی جمع آوری شده از سوی مردم داراب ۸۶۷ میلیون ریال بوده است.
    عطوفت شعار با اشاره به استقرار پایگاه های حامی یابی ویژه ایتام در قالب طرح اکرام ایتام و غیر ایتام در قالب طرح محسنین در کنار پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی گفت: خیران و نیکوکاران شهرستان می توانند با مراجعه به این پایگاه ها یک یا چند تن از این نیازمندان را تحت پوشش و حمایت خود قرار دهند.
    به گفته وی، در این ایام به تمام مددجویان تحت پوشش به میزان یک ماه مستمری مبلغی به عنوان عیدی داده خواهد شد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.