پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کشف ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه توسط پلیس فارس در داراب

    شناسه : 9335 ۱۱ تیر ۱۳۹۸ - ۲۰:۰۷ 1142 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف دو دستگاه خودرو سواری و کشف ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه در شهرستان “داراب” خبر داد. به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنا منطقه فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان داراب، […]

    کشف ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه توسط پلیس فارس در داراب
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی استان فارس از توقیف دو دستگاه خودرو سواری و کشف ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه در شهرستان “داراب” خبر داد.

    به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنا منطقه فارس، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر حمل مواد مخدر توسط قاچاقچیان در یکی از محورهای مواصلاتی شهرستان داراب، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی قرار گرفت .

    وی با اشاره به اعزام مأموران به محور بندرعباس – داراب و ا یجاد ایست و بازرسی برای کنترل محسوس و همچنین پیش بینی کنترل نامحسوس این محور، گفت: در این روند، ماموران به ۲ دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ و زانتیا مشکوک شده و دستور ایست می‌دهند اما رانندگان ۲ خودرو بدون اعتنا، از صحنه فرار می‌کنند.

    فرمانده انتظامی استان فارس گفت: پس از طی مسافتی تعقیب و گریز، مأموران با استفاده از قانون به کارگیری سلاح، به لاستیک خودروهای متواری شده شلیک و آنها را وادار به توقف کردند.

    حبیبی با بیان اینکه در بازرسی از خودروی پژو ۴۰۵، بالغ بر ۸ کیلو و ۵۰۰ گرم شیشه کشف شد، گفت: خودروی زانتیا به عنوان اسکورت محموله مواد مخدر را همراهی می‌کرد نیز توقیف شد .

    فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در این عملیات، چهار قاچاقچی مواد مخدر دستگیر شدند، افزود: مبارزه بی امان با مواد مخدر، همواره در دستور کار ویژه این فرماندهی قرار دارد .

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.