سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کشف یک هزار و ۵۰۰ بسته پوشاک بچه احتکار شده در داراب

    شناسه : 12643 ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴ 455 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف یک هزار و ۵۰۰ بسته پوشاک بچه احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ سرهنگ “علی رضا نوشاد ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان داراب در ادامه اجرای طرح […]

    کشف یک هزار و ۵۰۰ بسته پوشاک بچه احتکار شده در داراب
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب از کشف یک هزار و ۵۰۰ بسته پوشاک بچه احتکار شده به ارزش یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ سرهنگ “علی رضا نوشاد ” در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان داراب در ادامه اجرای طرح های برخورد با محتکران کالاهای اساسی مردم، از خبری مبنی بر احتكار کالاهای اساسی در یک انبار مطلع و موضوع را به صورت ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

    وي افزود: ماموران انتظامی ضمن هماهنگی قضائی و به همراه نماینده تعزیرات و نماینده صنعت و معدن، به محل مورد نظر اعزام و در بازررسی از آن مکان، یک هزار و ۵۰۰ بسته انواع پوشاك بچه احتکار شده، کشف کردند.

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه ارزش این محموله احتکار شده برابر اعلام کارشناسان مربوطه، يک ميليارد و ۷۰۰ ميليون ريال برآورد شده است، گفت: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

    @policefars

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.