جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • پایان ماراتن انتخاب شهردار داراب/ جاویدی و سنگینی مسئولیت در دور جدید شهرداری داراب

    شناسه : 15678 ۰۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۶ 111 بازدید ارسال توسط :

    پایان ماراتن انتخاب شهردار داراب/ جاویدی و سنگینی مسئولیت در دور جدید شهرداری داراب علی زارعی، عصر داراب نیوز؛ دور جدید فعالیت ابوالحسن جاویدی بعنوان شهردار داراب با پشتیبانی مردم، فعالین اجتماعی و اعضای شورای شهر شروع شد. اینکه وی امروز برای دومین بار و بصورت قانونی در رأس شهرداری قرار گرفته قطعاً با دور […]

    پایان ماراتن انتخاب شهردار داراب/ جاویدی و سنگینی مسئولیت در دور جدید شهرداری داراب
    پ
    پ

    پایان ماراتن انتخاب شهردار داراب/ جاویدی و سنگینی مسئولیت در دور جدید شهرداری داراب

    علی زارعی، عصر داراب نیوز؛ دور جدید فعالیت ابوالحسن جاویدی بعنوان شهردار داراب با پشتیبانی مردم، فعالین اجتماعی و اعضای شورای شهر شروع شد. اینکه وی امروز برای دومین بار و بصورت قانونی در رأس شهرداری قرار گرفته قطعاً با دور اول متفاوت بوده و انتظارات مردم نیز فراتر از گذشته رفته است.

    تا کنون کمتر اتفاق افتاده که مردم داراب با کمترین تبلیغات و صرفا بدلیل احساس مسئولیت اینگونه پا به میدان گذاشته و از یک مدیر تا بدین حد حمایت کنند.

    گر چه سابقه تجمع بویژه مقابل فرمانداری در این شهر مسبوق به سابقه است مثل تجمعات در دفاع از اصلاح خط مرزی، حمایت از ساخت پتروشیمی و … که بعضاً با تبلیغات رسانه ای و دعوت از مردم در سطح وسیعی بوده اما در حمایت از مدیران و اعلان رضایت از عملکرد هیچ مدیری سابقه ای در این شهر نداشته است.

    قطعا روند انتخاب جاویدی بعنوان شهردار داراب توسط اعضای شورا و اختلاف نظر آنها و اصرار بیش از حد گروه سه نفره بر ابطال حکم شهردار بویژه پس از عملکرد مثبت وی در شهرداری و جلب نظر مردم از مهمترین دلایل حمایت مردم بوده است.

    این حمایت همانگونه که امروز پیروزی جناب شهردار و گروه ۵ نفره شورای شهر را بدنبال داشت می تواند بزرگترین خطر برای وی و اعضای شورا نیز باشد، زیرا مردم زین پس از او توقع کار و تلاش بیشتری دارند.

    در واقع جاویدی امروز در نوک پیکان توجه مردمی است که به او ایمان دارند که می تواند شهر را متحول کند، زیر ساخت های آنرا برای زندگی بهتر، شادتر و روان تر بهبود بخشد و در تسهیل زندگی مردم در شهری که سال ها چندان توجهی به حوزه های زیر ساختی، منظر، حمل و نقل، ترافیک، زیبا سازی، سرگرمی و … نشده است.

    جاویدی از یک سو و اعضای شورا از سوی دیگر باید بدانند که همین مردمی که برای ابقاء شهردار و تحکیم نظر شورا به میدان آمدند؛ می توانند با اندک خللی در رفتار، گفتار و عملکرد هر یک از آنها، شرایط را بالعکس کنند و حمایت امروز تبدیل به مخالفت و انتقاد شدید از هر دو طرف شود.

    در واقع تمام مواردی که مردم در چند روز گذشته بخوبی رقم زدند می طلبد تا جناب جاویدی و اعضای شورا با اراده ای دوچندان و همتی به مراتب بلندتر از قبل به امور شهر رسیدگی کنند و فضای عمومی شهر داراب تا آنجا که به شهرداری مربوط است آنگونه که شایسته این مردم است سامان بخشند.

    آری جناب جاویدی؛ سرمایه اجتماعی کسب کردن کار آسانی نیست اما باری که بر دوش شما گذاشته شده است شانه هایی به مراتب قوی تر و متحمل تر از گذشته می خواهد که امیدواریم قدر این سرمایه و اعتماد مردم را بدانید.

    براستی یادمان باشد، مردم گرچه گاهی حمایت می کنند اما با کسی عهدی نبسته اند و آنگونه که یکی را بر تخت می نشانند در اندک زمانی نیز می توانند او را پائین آورده و از خجالتش به در آیند.

    پس باید قدر این نعمت را دانست و برای آن ارزش قائل شد.

    ما نیز امید داریم که جناب مهندس جاویدی همچون گذشته با سربلندی از پس این مسئولیت به در آیند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.