سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • نصب چند المان توسط شهرداری

    شناسه : 13494 ۳۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۶ 1546 بازدید ارسال توسط :

    نصب چند المان توسط شهرداری به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، چند آلمان توسط شهرداری در شهر نصب شد. بالاخره شهرداری داراب پس از مطالبه گری های فراوان فعالین اجتماعی و مردم دست به کار شد و امسال چند المان جدید و جذاب در مکان های مختلف شهر نصب کرد. سال ها، یکی از […]

    نصب چند المان توسط شهرداری
    پ
    پ

    نصب چند المان توسط شهرداری

    به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، چند آلمان توسط شهرداری در شهر نصب شد.

    بالاخره شهرداری داراب پس از مطالبه گری های فراوان فعالین اجتماعی و مردم دست به کار شد و امسال چند المان جدید و جذاب در مکان های مختلف شهر نصب کرد. سال ها، یکی از انتقاداتی که به شهرداری داراب می شد، نبود المان مناسب در ورودی ها و میادین شهر بود.

    نصب المان پرتقال در ورودی شهر، المان جدید با طراحی ترنج در میدان جدید فرهنگ، المان مادر در ورودی شهرک آیت الله نسابه و المان جدید در ورودی داراب از جمله مواردیست که توسط شهرداری نصب شده و مورد توجه شهروندان قرار گرفته است.

    به هر حال باید از تلاش های اعضای شورای پنجم و شهردار محترم تشکر کرد‌. امیدواریم که در شورای ششم و شهردار آینده هم تداوم داشته باشد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.