سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • مسئول حوزه نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس: امروز پایان یک دوره خدمات صادقانه حاج آقا صادقی بود

    شناسه : 13480 ۲۴ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۰۷ 587 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، آیین تکریم و تودیع امام جمعه داراب برگزار شد. در حاشیه این مراسم، حاجی پور مسئول حوزه نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: افتخار بزرگی نصیب ما شد تا از یک شخصیت فرهیخته و عالم فرزانه و مجاهد، حاج آقا حجه الاسلام و المسلمین صادقی و […]

    مسئول حوزه نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس: امروز پایان یک دوره خدمات صادقانه حاج آقا صادقی بود
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، آیین تکریم و تودیع امام جمعه داراب برگزار شد.

    در حاشیه این مراسم، حاجی پور مسئول حوزه نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه استان فارس گفت: افتخار بزرگی نصیب ما شد تا از یک شخصیت فرهیخته و عالم فرزانه و مجاهد، حاج آقا حجه الاسلام و المسلمین صادقی و در میان مردم مهربان و دوست داشتنی شهر داراب عرض ارادت کنیم.

    حاجی پور افزود: امروز پایان یک دوره خدمات صادقانه حاج آقا صادقی بود. شخصیتی که منزلت  و اعتبار آن باعث بزرگی جامعه ائمه جمعه استان فارس بود.

    وی در پایان اظهار داشت: امیدوارم در ادامه راه در سنگر دیگری خداوند به ایشان عمر و عزت و توفیق عنایت کند و این سنگر مقدس و مبارک به عزیز دیگری تحویل داده می شود محکم و با اقتدار حمایت کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.