سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده لشکر ۱۹ فجر فارس: ما در دفاع سرد، قدرت برتر را داریم؛ چه بخواهند و چه نخواهند

    شناسه : 14937 ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۵ 206 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، آئین گرامی داشت سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار ظهراب قنبری فرمانده لشکر ۱۹ فجر فارس و با حضور برخی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه داراب برگزار شد.   در این مراسم، سردار قنبری با بیان اینکه امام […]

    فرمانده لشکر ۱۹ فجر فارس: ما در دفاع سرد، قدرت برتر را داریم؛ چه بخواهند و چه نخواهند
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، آئین گرامی داشت سی و چهارمین سالگرد رحلت حضرت امام خمینی(ره) با سخنرانی سردار ظهراب قنبری فرمانده لشکر ۱۹ فجر فارس و با حضور برخی از مسئولین و اقشار مختلف مردم در مصلی نماز جمعه داراب برگزار شد.

     

    در این مراسم، سردار قنبری با بیان اینکه امام خمینی علاوه بر اینکه اسلام ناب محمدی را احیا کرد، قدس شریف را هم احیا کرد تصریح کرد: در کتب درسی دهه ۵۰ اسمی از قدس نبود و قبله اولین مسلمین با سیاست های یهودی و استکبار جهانی محو می شد. امام خمینی خطاب به صهیونیست های خبیث که شعار نیل تا فرات می دادند، فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد و الان کار به جایی رسیده که صهیونیست ها دور خودشان دیوار بتنی می کشند . این بدون توکل بر خدا و یاری خداوند محقق نمی شود برای یک دولت محقق می شود که حکومت را برای فرزند علی و زهرا آماده کند‌؛ این جمهوری اسلامی و این رهبری حضرت امام و رهبری است.

    فرمانده لشکر ۱۹ فجر با اشاره به تأکید حضرت امام و رهبری بر حفظ وحدت بیان کرد: اصرار بر سازندگی کشور و تبدیل به یک کشور نمونه در جوامع اسلامی و در جهان، خواسته حضرت امام است و حضرت آقا به صورت مکرر این قضایا را دنبال می کنند. کشور انقلابی، مدیر انقلابی و جهادی می خواهد. اگر غیر از این نباشد نمی توانیم از این پیچ تاریخی عبور کنیم و خیلی باید مواظب باشیم.

    سردار قنبری به دعوت امام از رهبر شوروی سابق اشاره کرد و افزود: حضرت امام، گورباچف را برای پذیرفتن اسلام دعوت کرد و بعد فرمودند کمونیست و مارکسیست باید در زباله دان تاریخ پیدا شود. الان امپریالیست هم به همان درد دچار خواهد شد و نشانه های آن را می بینیم. اتفاقاتی در آمریکا، آمریکای لاتین و اروپا می افتد که صدای خرد شدن استخوان های امپریالیست هم به حول قوه الهی داریم می شنویم. این وعده الهی از زبان امام و حضرت آقا بیان می شود و اینها نشانه های حق هستند.

    سردار قنبری با اشاره به مطالبی که رهبر انقلاب در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی فرمودند، افزود: امام از سرآمدان تاریخ است، نه فقط از سرآمدان روزگار ما، او را نمی شود از حافظه تاریخ محو کرد . فرهنگ، یاران، مکتب و تفکر امام محو نشدنی است. قدر بدانید. امام برای خدا حرکت کرد و انقلاب او به انقلاب جهانی حضرت بقیه الله اعظم متصل خواهد شد.

    وی اظهار داشت: ما معتقدیم کاری که امام در دهه ۵۰ و ۶۰ انجام دادند حضرت آقا به همان شکل و با شرایط متقاوت انجام می دهند. حضرت آقا یک کتاب به نام انسان ۲۵۰ ساله برای معصومین دارند، اگر کاری که امام حسین در ۶۱ هجری انجام داد به جای آن حضرت امام حسن مجتبی بودند، انجام می دادند یا بلعکس. اگر به جای آقا روح الله، سید علی هم بود همان کاری را می کرد که آقا روح الله در دهه ۵۰ و ۶۰ انجام دادند و بلعکس اگر آقا روح الله امروز اینجا بودند کاری را می کرد که آقا سید علی دارد انجام می دهد.

    سردار قنبری قدرت برتر در جنگ سرد را مهم خواند و گفت: عزیزان خیلی باید مواظب باشیم. دشمن ما دشمنی قسم خورده است و اصلا هم کنار نخواهد آمد. اگر آن موقع قوم یهودی بنی نضیر در صدر اسلام بودند الان هم به همان شکل هستند و تفاوت ندارند اما فقط جغرافیای آن متفاوت است. دشمن همان دشمن است و اسلام همان اسلام است. در جنگ سرد در همه دوره های ۴۴ سال که رهبری پربرکت سکان دار است ما دست برتری را داریم. در دوران جنگ تحمیلی غرب و شرق نتوانستند انقلاب را از بین ببرند، الان هم در جنگ سرد نمی توانند. ما در شرق مدیترانه تصمیم گیرنده هستیم، در خلیج فارس صد در صد تصمیم گیرنده هستیم‌. ما جایی رفتیم که با موشک فجر ۳ به راحتی می توانیم تل آویو را بزنیم، اینها می خواستند در فرات و نیل به ما بچسبند اما امام فرمودند راه قدس از کربلا می گذرد و در سال ۶۱ فرمودند و کسی فکر نمی کرد اما الان برای ما رفتن تا کربلا از مشهد رفتن راحت تر است و قطعا قدس هم همین اتفاق خواهد افتاد‌.

    فرمانده لشکر ۱۹ فجر افزود: امام فرمود جبهه های جنگ ما دانشگاه انسان سازی است. تمام فرماندهان ما که کل ژنرال های نظامی جلوی آنها زانو می زنند از دانشگاهی که امام فرمودند بیرون آمدند. ما در دفاع سرد، دست برتر را داریم یک قدرتی که آن زمان آمد تا انقلاب ما را خاموش کند الان احتیاج صد در صدی به پهپادهای ما دارد. چه بدانند چه ندانند و چه خودشان را به کوری و کری زده باشند به لطف الهی و برکت خون شهدا و تفکرات امام های انقلاب الان پهپادهای ما در اروپای شرقی دور می زنند، چه بخواهند چه نخواهند. در دفاع سخت ما دست برتر داریم ولی دشمن بسیار مکار و حیله گر است و شبانه روز کار می کند و جنگ ترکیبی راه انداخته است. اسلام و انقلاب تجربه های مختلفی داشته باید مواظب باشیم در یک پیچ تاریخی قرار گرفته ایم.

    سردار قنبری با تأکید بر ۲ اصل مهم که دشمن برای آن برنامه ریزی کرده عنوان کرد: در جنگ ترکیبی دو مورد مهم است که دشمن را عصبانی کرده است. ۱_ کانون گرم خانواده و فرزندآوری چون شیعیانی که در دامان مادران شیعه پرورش یافتند جلوی استکبار شرق و غرب ایستادند . ۲_ اعتقادات ما ، می خواهند علم های امام حسین که ما بر پا می کنیم در نظر جوانان ما بی هویت کنند. آنها در بخش اقتصادی و سیاسی هم فعالیت می کنند. این دو مورد خیلی حساس است، خانواده و اعتقادات مذهبی ما، اگر این دو مورد را نداشتیم هر کشوری به جز ایران بود بارها و بارها کمر خم کرده بود. در این پیچ تاریخی که رهبر انقلاب فرمودند اگر ما هشیار باشیم ان شالله به نفع مسلمین خواهد بود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.