جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 25 شوال 1445 Friday, 3 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • عدم رعایت مفاد قرارداد در ساخت ۲۰ کیلومتر افتتاح شده بزرگراه داراب_ فسا

    شناسه : 15401 ۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۰ 266 بازدید ارسال توسط :

    یکی از مخاطبین عصر داراب نیوز که دستی در فعالیت های عمرانی داشته و متن قرارداد ساخت پروژه بزرگراه داراب_ فسا را در اختیار دارد با ارسال یادداشتی از عدم رعایت مفاد این قرارداد در ساخت ۲۰ کیلومتر از این بزرگراه خبر داد. متن نامه و عکس های مربوط به قرارداد جهت تنویر افکار عمومی […]

    عدم رعایت مفاد قرارداد در ساخت ۲۰ کیلومتر افتتاح شده بزرگراه داراب_ فسا
    پ
    پ

    یکی از مخاطبین عصر داراب نیوز که دستی در فعالیت های عمرانی داشته و متن قرارداد ساخت پروژه بزرگراه داراب_ فسا را در اختیار دارد با ارسال یادداشتی از عدم رعایت مفاد این قرارداد در ساخت ۲۰ کیلومتر از این بزرگراه خبر داد.

    متن نامه و عکس های مربوط به قرارداد جهت تنویر افکار عمومی به پیوست این خبر در اختیار خوانندگان قرار می گیرد.

    متن یادداشت به شرح ذیل است:

    در خبرها خواندم که ۲۰ کیلومتر از بزرگراه داراب _ فسا، حد فاصله کارخانه سیمان تا سه راه زرین دشت در روز جمعه توسط وزیر محترم راه و شهرسازی افتتاح و روز ۲۵ مهرماه ۱۴۰۲ زیر بار ترافیکی رفته است. خوشحالی تمام وجودم را فرا گرفته بود لذا به عنوان یک شهروند از محل مذکور بازدید میدانی نمودم.

    شوربختانه بررسی‌های به عمل آمده نشانگر آن است که وضعیت موجود با مشخصات کلی لایه روسازی مطابقت نداشته و استاندارد نهایی محور به صورت راه اصلی درجه یک رعایت نشده است.

    مشخصات کلی لایه روسازی مندرج در قرارداد عملیات اجرایی باند دوم بزرگراه می گوید که آسفالت پروژه باید در دو لایه آسفالت بیندر هر کدام به ضخامت ۶ سانتی متر و یک لایه آسفالت توپکا به ضخامت ۴ سانتی متر که جمعا ۱۶ سانتی متر است اجرا شود ‌.

    ولی بررسی به عمل آمده نشانگر عدم اجرای موارد مذکور به صورت کامل بوده و فقط قسمتی از محور با دو لایه بیندر و مابقی با یک لایه آسفالت اجرا شده است که بی توجهی در رفع نقص این مهم می تواند تبعات نامطلوب و ناخواسته ای در برداشته باشد و به سایر پروژه ها تسری یافته و موضوع باب شود.

    رجا واثق دارم که مسؤلین محترم و با شرافت همواره با تمام توان در جهت رفع نواقص کوشا بوده و تا نتیجه مطلوب از پا نخواهند نشست.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.