پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 24 شوال 1445 Thursday, 2 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2008 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سرپرست سازمان تامین اجتماعي شهرستان داراب بیان کرد: حداقل حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی افزایش یافته است

    شناسه : 13450 ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۰:۵۶ 598 بازدید ارسال توسط :

    سرپرست سازمان تامین اجتماعی شهرستان داراب بیان کرد: حداقل حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی افزایش یافته است به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، سرپرست تامین اجتماعی شهرستان داراب در نشست خبری، با بیان این‌که‌ سازمان تامین اجتماعی یک نهاد غیردولتی عمومی است اظهار داشت: منبع درآمد سازمان از ۵ مورد حق بیمه کارفرما، حق […]

    سرپرست سازمان تامین اجتماعي شهرستان داراب بیان کرد: حداقل حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی افزایش یافته است
    پ
    پ

    سرپرست سازمان تامین اجتماعی شهرستان داراب بیان کرد: حداقل حقوق بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی افزایش یافته است

    به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، سرپرست تامین اجتماعی شهرستان داراب در نشست خبری، با بیان این‌که‌ سازمان تامین اجتماعی یک نهاد غیردولتی عمومی است اظهار داشت: منبع درآمد سازمان از ۵ مورد حق بیمه کارفرما، حق بیمه کارگر، جرائم، کمک های دولتی و همچنین درآمد ناشی از سرمایه گذاری هایی که از محل سپرده گذاری هایی که در سازمان وجود داشته است، تامین می شود.

    مهدی دماوند افزود: در حال حاضر در شهرستان داراب بیش از ۱۷ هزار بیمه شده اصلی داریم و بیش از ۴ هزار نفر مستمری بگیر هستند؛ با احتساب خانواده های آنها، قریب به ۲۷ درصد از جمعیت شهرستان، تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.

    سرپرست تامین اجتماعی شهرستان داراب با اشاره به اهداف این سازمان گفت: تامین اجتماعی به آینده افراد نگاه ویژه ای دارد تا اگر بیمه شده ای بازنشسته شود بدون دغدغه و به نحو احسن حداقل گوشه ای از مشکلاتشان پوشش داده شود و اگر از کار افتاده یا فوت شوند خانواده های آنها دچار دغدغه نشوند.

    وی افزود: در سال گذشته در سطح شهرستان داراب بیش از ۷۷ میلیارد تومان مستمری پرداخت شده و در ۴ ماهه امسال نیز ۴۴ میلیارد تومان پرداخت شده است. به عبارتی در حال حاضر ۱۱ میلیارد تومان در هر ماه مستمری پرداخت می شود و امسال حداقل حقوق مستمری به ۳ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است.

    دماوند به خدمات کوتاه مدتی سازمان اشاره کرد و افزود: : این خدمات شامل استراحت پزشکی، استراحت پزشکی ایام بارداری، کمک هزینه ازدواج، بیمه بیکاری و غرامت نقص عضو است.

    وی تصریح کرد: هر فردی که درخواست بیمه بیکاری ناشی از کرونا داشت، به او مستمری پرداخت شده است.

    دماوند با اشاره به افزایش حقوق بازنشستگان گفت: حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی با سایر صندوق های لشکری و کشوری برابری می کند.

    وی افزود: حذف دفترچه های کاغذی، حذف فرانشیز خدمات بستری در شهرهایی که فاقد مراکز ملکی هستند، خدمات رایگان برای افراد بالاتر از ۶۵ سال، افزایش مهلت مرخصی زایمان، همچنین ارائه بعضی از خدمات به صورت غیر حضوری و همچنین بخشودگی جرائم کارفرمایان تا پایان تیرماه از اقدامات موثری است که انجام شده است.

    دماوند در خصوص خدمات درمانگاه تخصصی تامین اجتماعی نیز گفت: در حال حاضر واحدهای تزریفات، مامایی، آزمایشگاه،  داروخانه، دندانپزشکی، پزشک‌متخصص و پزشک عمومی فعال هستند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.