سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی: کلیه نظارت‌های فراپادمانی از فردا متوقف خواهد شد

    شناسه : 12640 ۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۸ 427 بازدید ارسال توسط :

    کیوان خسروی، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، چگونگی توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و نظارت های فراپادمانی برای وی تشریح شد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از ایسنا، خسروی با تأکید بر قصد نظام برای اجرای بدون تنازل […]

    سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی: کلیه نظارت‌های فراپادمانی از فردا متوقف خواهد شد
    پ
    پ

    کیوان خسروی، سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: در جریان سفر رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی به ایران، چگونگی توقف اجرای داوطلبانه پروتکل الحاقی و نظارت های فراپادمانی برای وی تشریح شد.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از ایسنا، خسروی با تأکید بر قصد نظام برای اجرای بدون تنازل قانون “اقدام راهبردی برای لغو تحریم ها و صیانت از حقوق ملت ایران” افزود: در خصوص اجرای بدون وقفه این قانون در مجموعه ارکان کشور اجماع وجود دارد و سازمان انرژی اتمی ضمن آن که تاکنون مفاد قانون را اجرا کرده، زمینه قطع نظارت های فراپادمانی را نیز فراهم کرده است.
    سخنگوی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی خاطر نشان ساخت: در بیانیه مشترک ایران و آژانس و پیوست اجرایی آن نیز که در سفر گروسی به تهران مورد توافق قرار گرفت، برموضوع اجرای کامل قانون مصوب مجلس تصریح شده و ترتیبات انجام آن مخدوش نشده است.
    خسروی در پایان گفت: اجرای قانون مجلس به منزله خروج ایران از برجام و قطع همکاری با آژانس نیست و از این رو تعاملات ایران با آژانس ونظارتهای پادمانی آن بر اساس چارچوب های قانونی ادامه خواهد داشت.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.