سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • روزانه بین ۱ تا ۱.۵ تن مرغ تنظیم بازار به قیمت ۲۴۵۰۰ تومان در داراب عرضه می شود

    شناسه : 13490 ۳۰ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۹ 965 بازدید ارسال توسط :

    روزانه بین ۱ تا ۱.۵ تن مرغ تنظیم بازار به قیمت ۲۴۵۰۰ تومان در داراب عرضه می شود   به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، در داراب مرغ با دو قیمت آزاد بین ۳۲۰۰۰ تومان تا ۳۳۰۰۰ تومان و نرخ تنظیم بازار به قیمت ۲۴۹۰۰ تومان عرضه می شود. با توجه به مشکلاتی که […]

    روزانه بین ۱ تا ۱.۵ تن مرغ تنظیم بازار به قیمت ۲۴۵۰۰ تومان در داراب عرضه می شود
    پ
    پ

    روزانه بین ۱ تا ۱.۵ تن مرغ تنظیم بازار به قیمت ۲۴۵۰۰ تومان در داراب عرضه می شود

     

    به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز، در داراب مرغ با دو قیمت آزاد بین ۳۲۰۰۰ تومان تا ۳۳۰۰۰ تومان و نرخ تنظیم بازار به قیمت ۲۴۹۰۰ تومان عرضه می شود.

    با توجه به مشکلاتی که تا کنون وجود داشته قیمت مرغ گاهی تا ۳۷۰۰۰ تومان هم رسیده و در حال حاضر در مرز قیمتی ۳۲۰۰۰ تا ۳۳۰۰۰ تومان تثبیت شده است.

    نصرت عسکری رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت داراب در مصاحبه با خبرنگار عصر داراب گفت: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان، باید ۲۰ درصد از میزان مرغ تولیدی در استان فارس و بر اساس نرخ جمعیتی به قیمت ۲۴۹۰۰ تومان در شهرستان ها عرضه شود. بر همین اساس، عاملین فروش مرغ در هر شهرستان باید بخشی از مرغ کشتار شده را به قیمت مصوب تنظیم بازار در اختیار مردم قرار دهند.

    وی در خصوص دو نرخی بودن قیمت مرغ گفت: طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار، مرغدار باید مرغ را به قیمت ۱۷۰۰۰ تومان به عاملین بفروشد اما بدلیل بالا رفتن قیمت نهاده و خوراک طیور، مرغ به قیمت ۲۲۰۰۰ تومان فروخته می شود که با توجه به هزینه های کشتار، عاملین فقط بخشی از تولید را با قیمت تنظیم بازار به فروش می رسانند و مابقی را به قیمت آزاد و نظام عرضه و تقاضا توزیع می شود.

    عسکری میزان مرغ مصرفی روزانه در داراب را در روزهای عادی ۱۵ تن عنوان کرد و گفت: در موارد خاص مانند ایام عید تا ۲۵ تن هم می رسد.

    وی در خصوص میزان عرضه مرغ تنظیم بازار در داراب گفت: عاملین فروش در داراب روزانه بین یک تا یک و نیم تن مرغ تنظیم بازار بین مرغ فروشی ها توزیع و به مردم عرضه می کنند که البته گاهی این میزان کمتر از یک تن می شود.

    رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت داراب در خصوص نحوه توزیع مرغ تنظیم بازار گفت: با توجه به توزیع جمعیتی، روزانه به مرغ فروشی ها مرغ تحویل داده می شود و با نظارت کافی توزیع می شود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.