سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • راه یابی دانش آموز دارابی به مرحله دوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو کشور

    شناسه : 11745 ۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸ 559 بازدید ارسال توسط :

     به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، مسوول و رابط نهاد ترویجی باشگاه علوم و فناوری نانو و مدیر پژوهش سرای فارابی داراب (تنها نهاد ترویجی نانو در شهرستان داراب) از راهیابی فاطمه شجاعی دانش آموز پایه دهم تجربی دبیرستان نمونه دولتی پیامبر اعظم (ص)و عضو پژوهش سرای فارابی داراب به مرحله دوم این آزمون […]

    راه یابی دانش آموز دارابی به مرحله دوم یازدهمین المپیاد دانش آموزی علوم و فناوری نانو کشور
    پ
    پ

    تاکنون ۱۰ دوره المپیاد دانش‌آموزی نانو در مراحل مختلف به صورت برگزاری آزمون تئوری در سطح کشور و برگزاری یک اردوی علمی-عملی برای برگزیدگان مراحل تئوری برگزار شده است و برگزیدگان نهایی با توجه به آزمون‌های مرحله عملی معرفی شده‌اند.

    دوره یازدهم این المپیاد در سه دوره شامل دو مرحله کتبی و یک مرحله عملی برگزار خواهد شد.

    او افزود: مرحله اول این المپیاد که قرار بود به صورت مجازی در اردیبهشت ماه سال ۹۹ در مناطق و شهرستان‌ها و نهادهای ترویجی که بیشتر از ۱۰۰ داوطلب ثبت نامی داشتند برگزار شود، متاسفانه به دلیل شیوع بیماری کرونا این آزمون به تعویق افتاد و در تاریخ ۴ شهریورماه ۹۹ به صورت آنلاین همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

    مسئول و رابط نهاد ترویجی با باشگاه علوم و فناوری نانو و مدیر پژوهش سرای فارابی داراب عنوان کرد: پژوهش سرای فارابی داراب با داشتن ۱۰۶ داوطلب بیشترین شرکت کننده در سطح استان فارس را داشته است و همچنین از بین ۱۰۵۰۰ نفر داوطلب کل کشور، فقط ۴۰۸ نفر که بیشترین نمره حدنصاب را کسب کردند به مرحله دوم راه پیدا کردند که در این بین فاطمه شجاعی دانش آموز پایه دهم تجربی دبیرستان نمونه دولتی پیامبر اعظم (ص) و عضو پژوهش سرای فارابی داراب به مرحله دوم این آزمون راه پیدا کرد.

    پژوهش سرای فارابی داراب در ۴ سال اخیر، این دومین بار است که دانش آموزان دارابی به مرحله دوم این المپیاد راه پیدا می کنند. اولین بار هم در نهمین دوره، یک دانش آموز از دبیرستان آیت ا.. نسابه به مرحله دوم راه پیدا کرده بود.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.