شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دو انتظار مردم در واپسین روزهای نمایندگی دوره یازدهم مجلس

    شناسه : 15040 ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷ 140 بازدید ارسال توسط : نویسنده : افسانه قرائی

    افسانه قرائی، پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ زمان انتخابات که فرا می رسد، کاندیداهای حاضر در رقابت انتخاباتی وعده ها و قول هایی برای رفع مشکلات شهرستان می دهند که گاها خارج از عرف و خارج از توانایی آنهاست. تقریبا این موارد جا افتاده و کمتر کسی به اینگونه سخنان کاندیداها اعتنا می کند و […]

    دو انتظار مردم در واپسین روزهای نمایندگی دوره یازدهم مجلس
    پ
    پ

    افسانه قرائی، پایگاه خبری عصر داراب نیوز؛ زمان انتخابات که فرا می رسد، کاندیداهای حاضر در رقابت انتخاباتی وعده ها و قول هایی برای رفع مشکلات شهرستان می دهند که گاها خارج از عرف و خارج از توانایی آنهاست. تقریبا این موارد جا افتاده و کمتر کسی به اینگونه سخنان کاندیداها اعتنا می کند و کمتر کسی پیدا می شود تا از جناب نماینده آینده بپرسد این همه وعده و وعید با چه تضمینی داده می شود؟

    اما موضوعی که نیاز به ویرایش دارد خود برتربینی کاندیداهاست و اگر نامزدی هم به عنوان نماینده مردم انتخاب شود و این رویه را ادامه دهد چه بسا تا پایان دوران نمایندگی هم نتواند به وعده های داده شده عمل کند.

    من به عنوان کسی که به نماینده فعلی رای مثبت دادم، بر خود فرض میدانم که انتقاداتی نیز داشته باشم.

    تقریبا در اوایل شروع فعالیت ایشان به عنوان رئیس کمیسیون کشاورزی در مجلس در اکثر برنامه های تلویزیونی حضور داشتند و برنامه و طرح مشخصی را ارائه نمی کردند و همچنان نیز طرح مشخصی در حوزه نهاده های دامی، نرخ تضمینی گندم و… وجود ندارد.

    انتظاری که از نمایندگان و مسؤلین انقلابی می رود حرکت جهادی و انقلابی است، حرکتی که به دور از حاشیه و صرفا در راستای خدمترسانی باشد.

    در حال حاضر گرانی های افسارگسیخته، مردم را خسته کرده است و لذا با ایجاد حواشی خسته تر نکنیم. مدت زمان زیادی تا پایان دوران نمایندگی باقی نمانده است و مردم داراب منتظر معجزه نیستند؛ چرا که اگر قرار بود همه وعده های داده شده عملیاتی شود اقدامات بیشتری انجام می شد.

    دو انتظار اساسی که مردم داراب در این چند مدت دوران نمایندگی باقیمانده دارند، یک: جلوگیری از اعمال نظرات شخصی افراد در عزل و نصب مدیران و مسئولان و همچنین جلوگیری از افتتاح های نمایشی؛ می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.