شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دستگیری فیشینگ کار حرفه ای با ۵ میلیارد کلاهبرداری

    شناسه : 14996 ۱۳ تیر ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۱ 146 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، جانشین فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردي خبر داد که به بهانه پرداخت سود سهام عدالت از ۴۲ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بود. سرهنگ “عبدالکریم ساسانی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پي مراجعه حضوری چندین نفر از شهروندان به پلیس فتا مبني بر برداشت غیرمجاز اینترنتی […]

    دستگیری فیشینگ کار حرفه ای با ۵ میلیارد کلاهبرداری
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، جانشین فرمانده انتظامی داراب از دستگیری فردي خبر داد که به بهانه پرداخت سود سهام عدالت از ۴۲ نفر از شهروندان کلاهبرداری کرده بود.

    سرهنگ “عبدالکریم ساسانی” با اعلام این خبر اظهار داشت: در پي مراجعه حضوری چندین نفر از شهروندان به پلیس فتا مبني بر برداشت غیرمجاز اینترنتی مبالغی از حسابشان تحت عنوان دریافت سود سهام عدالت، پیگیری موضوع در دستور کار كارشناسان قرار گرفت.

    سرهنگ “ساسانی” بیان داشت: با اقدام به‌ موقع کارشناسان پلیس فتا، متهم پرونده در یکی از شهرستان‌های استان گیلان شناسایی و با همکاری مامورین پلیس فتا آن شهرستان متهم در مخفیگاهش دستگیر شد.

    این مقام انتظامی با بیان اینکه متهم پس از سرقت و برداشت غیرمجاز از حساب بانکی افراد، اقدام به خرید کالا از قبیل گوشی تلفن،طلا و ارز از فروشگاههای مجازی می‌کرد، به شهروندان توصیه کرد: هرگونه تماس تلفنی و یا ارسال پیامک از طریق تلفن و یا شبکه‌های اجتماعی ناشناس به بهانه برنده شدن در مسابقات و جشنواره‌ها و یا دریافت سود سهام عدالت کلاهبرداری مي‌باشد و جدا هوشيار باشيد.

    سرهنگ “ساسانی” با اشاره به اینکه تاکنون ۴۲ نفر از شکات که بالغ بر ۵ میلیارد ریال از آنها کلاهبرداری شده است شناسایی شده‌اند، افزود: پرونده جهت شناسایی شکات احتمالی کماکان مفتوح می‌باشد.

     

     

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.