سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • دادستان شهرستان داراب: خرید و فروش مرکبات در کنار جاده ها، خیابان ها و معابر ممنوع است

    شناسه : 11794 ۳۱ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۷ 528 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دادستان شهرستان داراب هر گونه خرید و فروش مرکبات در کنار جاده ها، خیابان ها، معابر و میادین شهر را ممنوع اعلام کرد. محمدرضا نظافت افزود: با توجه به شروع فصل برداشت مرکبات و در راستای پیشگیری از وقوع سرقت، هر گونه خرید و فروش مرکبات در کنار […]

    دادستان شهرستان داراب: خرید و فروش مرکبات در کنار جاده ها، خیابان ها و معابر ممنوع است
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دادستان شهرستان داراب هر گونه خرید و فروش مرکبات در کنار جاده ها، خیابان ها، معابر و میادین شهر را ممنوع اعلام کرد.

    محمدرضا نظافت افزود: با توجه به شروع فصل برداشت مرکبات و در راستای پیشگیری از وقوع سرقت، هر گونه خرید و فروش مرکبات در کنار جاده ها، خیابان ها، معابر و میادین شهر ممنوع است. در صورت مشاهده، ضابطان نسبت به جمع آوری و معرفی آنان به دستگاه قضایی اقدام می نمایند.

    وی گفت: غرفه داران میدان تره بار نیز نسبت به خرید مرکبات از افراد ناشناس و به صورت متفرقه جدا بپرهیزند و در صورت خرید محصلات کشاورزی بایستی در دفاتر خود لیست دقیق محصول شامل نوع و میزان با ذکر مشخصات و آدرس و تلفن فرد جهت دسترسی و مراجعه ضابطین و ارائه به دادستانی در صورت لزوم درج و ثبت نمایند؛ در غیر این صورت عواقب قانونی متوجه آنان خواهد شد و هیچ عذری پذیرفته نیست.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.