سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • تجمع کسبه و بازاریان در مقابل فرمانداری ویژه داراب در اعتراض به تعطیلی کرونایی بازار

    شناسه : 12178 ۱۷ آبان ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۸ 1582 بازدید ارسال توسط :

    همزمان با آغاز دور جدید تعطیلی اصناف که با تصویب ستاد کرونای استان فارس اجرایی شده، جمعی از کسبه و اصناف داراب امروز شنبه ۱۷ آبان ماه  در اعتراض به این مصوبه جلو فرمانداری ویژه داراب تجمع کردند. به گزارش خبرنگار عصر داراب نیوز؛ تجمع کنندگان معتقدند تعطیلی ها به کسب و کار آنها ضربه […]

    تجمع کسبه و بازاریان در مقابل فرمانداری ویژه داراب در اعتراض به تعطیلی کرونایی بازار
    پ
    پ

    همزمان با آغاز دور جدید تعطیلی اصناف که با تصویب ستاد کرونای استان فارس اجرایی شده، جمعی از کسبه و اصناف داراب امروز شنبه ۱۷ آبان ماه  در اعتراض به این مصوبه جلو فرمانداری ویژه داراب تجمع کردند.

    به گزارش خبرنگار عصر داراب نیوز؛ تجمع کنندگان معتقدند تعطیلی ها به کسب و کار آنها ضربه زده و با توجه به هزینه های سر سام آور موجود باعث ضررو زیان فراوانی به آنه می شود. همچنین این عده معتقدند بسیاری از شهرستان ها از جمله شیراز از این قائده نمستثنی بوده و مغازه های کسبه شیرازی باز است و به خرید و فروش مشغولند در حالی که باید ابتدا مرکز استان تعطیل شود.

    تعدادی از بازاریان داراب پس از تجمع در مقابل فرمانداری ویژه به نمایندگی از سایرین در جلسه ای با حضور فرودی فرماندار ویژه، سزهنگ نوشاد فرمانده نیروی انتظامی و سرهنگ هاشمیان فرمانده سپاه ناحیه داراب شرکت کرده و نقطه نظرات خود را بیان نمودند.  در پایان جلسه فرماندار ویژه داراب و بازاریان معترض به تعطیلی مغازه ها، مقرر شد طبق مصوبات ستاد استانی کرونا، این هفته بازار و اصناف تعطیل باشند اما فرمانداری ضمن مکاتبه با استانداری فارس پیگیری لازم را جهت بازگشایی اصناف و بازار با رعایت پروتکل های بهداشتی در هفته آینده با نظر ستاد کرونای استان داشته باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.