شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • به نمایندگی از مردم سیلی خورده ی فورگ؛ چرا مردم و کادر درمان را به جان هم می اندازید؟

    شناسه : 14987 ۱۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۱ 396 بازدید ارسال توسط :

    جناب آقای رئیس جمهور و حضرات بزرگوار وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛ درود و وقت بخیر! این یک گزارش غیر حزبی و فارغ از دغدغه های شخصی و تنها شکوه و گلایه مردمی دور افتاده از امکانات اولیه درمان است. صدایم را به نمایندگی از مردم سیلی خورده ی فورگ داراب از ظلم […]

    به نمایندگی از مردم سیلی خورده ی فورگ؛ چرا مردم و کادر درمان را به جان هم می اندازید؟
    پ
    پ

    جناب آقای رئیس جمهور و حضرات بزرگوار وزارت بهداشت و نمایندگان مجلس شورای اسلامی؛

    درود و وقت بخیر!

    این یک گزارش غیر حزبی و فارغ از دغدغه های شخصی و تنها شکوه و گلایه مردمی دور افتاده از امکانات اولیه درمان است.

    صدایم را به نمایندگی از مردم سیلی خورده ی فورگ داراب از ظلم درمان و بهداشت می شنوید. صدای مردمی که نه تنها در این دوره که در ادوار قبل هم شنیده نشد.

    سخن راندن از بخش فورگ داراب با جمعیتی قریب ۳۰ هزار نفر و ۲ نقطه ی شهری و حدود ۱۸ روستا و آبادی، هشتاد من مثنوی را می طلبد.

    به حرمت رسالت خبرنگاری و دینی که قلمم به مردم غریب و تنهای زادگاهم دارد، بارها نوشته ام و باز خواهم نوشت امید است که خدای بزرگ کمک کند تا با رعایت انصاف و پرهیز از پیش داوری، تأثیر گذار باشد.

    شما جای ما بودید چه می کردید؛ وقتی از وزارت بهداشت و مسئولین استان و شهرستان، بیمارستانی را در منطقه ای افتتاح می نمایند، اشک شوق را در چشم مردم جاری میکنند و یک روز بعد متوجه می‌شوید که این پروژه افتتاح شده همان درمانگاه فقیر و تهیدست قدیمی است که فقط ساختمانش عوض شده و هیچ اسمی از بیمارستان در اسناد و مصوبات دولتی نیست؟

    چه می کردید؟ وقتی با یک ساختمان تو خالی و بزرگ با تابلوی بیمارستان فورگ از دور خودنمایی می کند اما فاقد امکانات حتی در حد درمانگاه روستایی، مردم و کادر درمان را به جان هم می اندازد و طرفین دعوا هم بی گناه چون واقعا بیمارستانی درکار نیست.

    آقایان مسئول بالا نشین!

    گناه مردم فرودست فورگ چیست که باید گاهی رنج و هزینه ی ۱۲۰ کیلومتر مسافت تا بیمارستان مرکز شهرستان تحمل کنند به خاطر یک درمان جزیی؟

    گناه مردم چیست که گاهی بین راه می میرند به خاطر کمبود امکانات اولیه درمانی؟

    اصلا فرق زن و بچه های ما با شما چیست که این همه تبعیض و مرگ و جنگ اعصاب را باید تحمل کنیم و کسی به دادمان نرسد؟ چگونه آسوده سر به بالین خواب می گذارید؟

    الان معاون وزیر بهداشت که بیمارستان خیالی را افتتاح کردند کجاهستند؟

    جناب رییس جمهور!

    حاضرید وزیر بهداشت را بازخواست کنید؟ حضرات مجلس که رای اعتماد به وزرا می دهند آیا اکنون حاضرند وزیر بهداشت را به مجلس احضار کنند؟

    ۳۰ هزار نفر جمعیت با فاصله حدود ۱۲۰ کیلومتر تا مرکز شهرستان و ۳۶۰ کیلومتر تا مرکز فارس دارند درد می کشند. خواهش می کنیم به حرمت سوگندنامه هایتان، کمی حس بگیرید و نهیبی به درونتان بدهید و کاری کنید. ما جز مطالبه حق انسانی و قانونی خود نیتی نداریم . ما نابینایان فقط به یک جفت چشم لااقل کم سو نیازمندیم.

    این گوی و این هم میدان کار جهادی تا ببینیم چه می کنید.

    بدرود.

    رسول امیری؛ خبرنگار سایت عصر داراب

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “به نمایندگی از مردم سیلی خورده ی فورگ؛ چرا مردم و کادر درمان را به جان هم می اندازید؟”
    1. اگر مسئولین توان وشجاعت دارند بیایند پاسخگوی مردم ستمدیده فورگ باشند