شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اولتیماتوم فرماندار ویژه شهرستان داراب به برخی از مدیران ناکارآمد/ ضعف یکی از مدیران باعث از دست رفتن ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان شد

    شناسه : 14934 ۱۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۰ 250 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان داراب با حضور مسئولین و مدیران برگزار شد. فرماندار ویژه شهرستان داراب با اظهار تأسف از عملکرد برخی از مدیران گفت: در بعضی از ادارات، زیرمجموعه مدیر به حرف او نیست، پس ما چه انتظاری داریم که این مدیر بتواند حافظ منافع دولت و […]

    اولتیماتوم فرماندار ویژه شهرستان داراب به برخی از مدیران ناکارآمد/ ضعف یکی از مدیران باعث از دست رفتن ۲۰ میلیارد تومان در شهرستان شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، جلسه شورای اداری شهرستان داراب با حضور مسئولین و مدیران برگزار شد.

    فرماندار ویژه شهرستان داراب با اظهار تأسف از عملکرد برخی از مدیران گفت: در بعضی از ادارات، زیرمجموعه مدیر به حرف او نیست، پس ما چه انتظاری داریم که این مدیر بتواند حافظ منافع دولت و مردم باشد؛ ولی باز هم همین مدیر اصرار بر حفظ پست دارد؛ تا چه زمانی و به چه قیمتی؟

    سعدی عنوان کرد: در تمام جلسات شورای اداری باید این موضوع را مطرح کنیم ولی متاسفانه بعضی از مدیران شهرستان و حتی مدیران کل استان متاسفانه با توجه به ترسی که از دست دادن صندلی خودشان دارند، مدیران ضعیف در شهرستان را حمایت می کنند و این جای تاسف است.

    فرماندار ویژه شهرستان اظهار داشت: چندین بار به مدیران کل استان در تماس تلفنی و حضوری اعلام شده و خودشان هم پذیرفتند ولی متاسفانه اقدام مثبتی تا کنون صورت نگرفته است. چنین مدیرانی در سطح شهرستان نه تصمیم گیرنده هستند و نه تصمیم ساز و برنامه و دستور مشخصی برای آن دستگاه ندارند. شهرستان از این موضوع آسیب می بیند.

    فرهاد سعدی عنوان کرد: مدیری که در شهرستان است و با مدیرکل ارتباط ندارد و موضوعات شهرستان را دنبال نمی کند بایستی خودش تکلیف خودش را مشخص کند.

    فرماندار ویژه تصریح کرد: اگر این روند حمایت و کم کاری ادامه داشته باشد در جلسه شورای اداری بعدی، من اسامی مدیرانی که ضعیف هستند و حمایت می شوند، هم اسامی و هم حامیان آنها را خواهم گفت.

    فرماندار ویژه افزود: بعضی از مدیران تکلیف خودشان را هم نمی دانند. هر کاری که از دست ما بر می آمده انجام دادیم، صدایشان زدیم و با آنها صحبت کردیم و تذکر دادیم. به مدیرکل استانی گفتیم، ولی متاسفانه اقدامی رخ نداده است.

    وی در پایان تأکید کرد: ما اهرم هایی داریم که می توانیم انجام بدهیم، ولی نمی خواهیم در شهرستان تنش درست شود. این عزیزان تکلیف خودشان را مشخص کنند و اگر اتفاقی رخ نداد، عواقب آن به عهده خودشان است.

    حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در جلسه شورای اداری در جمع مدیران گفت: رضایت مندی خوبی از ادارات وجود دارد اما برخی ادارات تعطیل و نیمه تعطیل هستند.

    وی گفت: اداره اوقاف و ارشاد تعطیل و نیمه تعطیل هستند و مدیران برخی ادارات دیگر هم بهتر است خودشان بروند. مدیر کلی تماس گرفت و گفت ۲٠ میلیارد تومان برای شهرستان شما گذاشته بودیم اما مدیر داراب نیامد و پیگیر نشد و به شهرستان دیگری دادیم.

    خسروی ضمن تقدیر از حضور میدانی فرماندار و مدیران در ادارات گفت: در تخرییب و توقیف ها و اجرای احکام قضایی وضعیت تولیدی ها مراعات شود.

    وی تاکید کرد: وقتی مدیری از تهران یا استان به داراب می آیند مصوباتشان پیگیری شود و پیگیری این مصوبات وظیفه شما مدیران شهرستان است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.