سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اهدای بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدارس جدید در داراب

    شناسه : 14868 ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۳ 156 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، خسرو ستوده اظهار داشت: در جشنواره یازدهم ۵ مدرسه و یک نمازخانه با کمک خیران به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح و با همت خیران دارابی بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت مدارس جدید در داراب اهدا شد. رییس […]

    اهدای بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال برای ساخت مدارس جدید در داراب
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما، خسرو ستوده اظهار داشت: در جشنواره یازدهم ۵ مدرسه و یک نمازخانه با کمک خیران به مبلغ ۵۰۰ میلیارد ریال افتتاح و با همت خیران دارابی بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال نیز برای ساخت مدارس جدید در داراب اهدا شد.

    رییس مجمع خیرین مدرسه ساز داراب گفت: در شهرستان داراب ۶۰ مدرسه فرسوده است که با همراهی خیران دارابی ۳۰ مورد از آن‌ها ساخته، تجهیز و راه اندازی شده است.

    ستوده ادامه داد: در جشنواره یازدهم طرح ساخت مدرسه مهربانو در داراب آغاز شد و هر خشت بنام یک نفر به مبلغ ۵۰ میلیون ریال در نظر گرفته شده که از اختصاص این خشت‌ها مدرسه‌ای بنام مهربانو ساخته خواهد شد.

    او افزود: تا امروز بیش از ۲۰۰ نفر برای ساخت این مدارس پیش قدم شده اند. پس از ساخت نام تمام خیران در این آموزشگاه ثبت خواهد شد.

    در این همایش از خیران و نیکو کاران بویژه خانواده‌های شهید شیر دل، شهید عرب زاده و شهید عامری، سایر خیرین و روسای اموزش و پرورش ادوار گذشته تجلیل شد.

    رییس مجمع خیران مدرسه ساز داراب گفت: چند خیر دارابی بنام خانواده مصلحی بیاد مادرشان؛ دکتر دارابی؛ دکتر درستکار، دکتر خوب و عبدالرحمن شیردل هر کدام به تنهایی ساخت یک و یا نیمی از مدارس را پرداخت کردند که امید است بزودی ساخت آن‌ها آغاز شود.

    همچنین تعهد ساخت دو زمین چمن مصنوعی و خرید تجهیزات شامل سیستم خنک کننده، دوربین‌های حفاظتی، تجهیز آزمایشگاه و کارکاه هنرستان‌های مدارس فسمتی ار دست آورد این جشنواره بود.

    ستوده همچنین از آقای حاج کاظم حقیقی که به تنهایی تکمیل درمانگاه فرهنگیان داراب با اعتبار ۲۰ میلیارد ریال را تقبل کرده است، قدردانی کرد.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.