سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • افتخاری دیگر از دانش آموزان عضو پژوهش سرای فارابی داراب در دوازدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو 

    شناسه : 13663 ۲۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۴ 646 بازدید ارسال توسط :

    افتخاری دیگر از دانش آموزان عضو پژوهش سرای فارابی داراب در دوازدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو   به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر داراب نیوز، رابط نهاد ترویجی باشگاه علوم و فناوری نانو و مدیر پژوهشسرای فارابی داراب از راهیابی دانش آموزان دارابی به مرحله دوم کشوری دوازدهمین دوره المپیاد نانو خبر داد […]

    افتخاری دیگر از دانش آموزان عضو پژوهش سرای فارابی داراب در دوازدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو 
    پ
    پ

    افتخاری دیگر از دانش آموزان عضو پژوهش سرای فارابی داراب در دوازدهمین دوره المپیاد علوم و فناوری نانو

     

    به گزارش پایگاه خبری تحلیلی عصر داراب نیوز، رابط نهاد ترویجی باشگاه علوم و فناوری نانو و مدیر پژوهشسرای فارابی داراب از راهیابی دانش آموزان دارابی به مرحله دوم کشوری دوازدهمین دوره المپیاد نانو خبر داد و افزود: برای سومین سال پیاپی، دانش آموزان دارابی توانستند به این مرحله راه پیدا کنند؛ ولی امسال درخشش دانش آموزان بیشتر بود و از بین ۱۴ نفر از دانش آموزان استان فارس که توانستند به مرحله دوم کشوری راه پیدا کنند، ۲ نفر از دانش آموزان دارابی بودند. بعد از شهرستان شیراز، بیشترین برگزیده را داشته است.

    امیر جنیدی پور در ادامه افزود: خانم ها آیدا افکار و راضیه شکاری دانش آموزان پایه دهم دبیرستان آیت الله نسابه منتخبین کشوری و راه یافته به مرحله دوم کشوری دوازدهمین دوره المپیاد نانو بوده اند که در روز پنج شنبه گذشته مرحله دوم المپیاد را به صورت حضوری در شهرستان شیراز آزمون دادند.

    وی تصریح کرد: سال های قبل از مدرسین شیرازی جهت تدریس دانش آموزان دارابی استفاده می شده است ولی امسال خداراشکر پژوهش سرای فارابی داراب خودکفا شد و از مدرس مورد تایید ستاد نانو (خانم دکتر حامدی) استفاده کرد و خروجی بسیار خوبی هم داشتیم.

    جنیدی پور در پایان گفت: این موفقیت را به مدیریت آموزش و پرورش داراب و معاون آموزش متوسطه و کارشناسان آموزش متوسطه اول و دوم و کارشناس گروه های آموزشی متوسطه و همه مدیران و دانش آموزان عزیز و همه کسانی که با ما به نوعی همکاری داشتند تبریک عرض می نماییم.

    لازم به ذکر است پژوهش سرای فارابی داراب به عنوان تنها نهاد ترویجی داراب بهترین مشارکت کننده و درخشش در راه یافتگان به مرحله دوم در استان فارس داشته است.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.