سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • از دانش آموزان دارنده مقام های کشوری و استانی در جشنواره علمی پژوهشی تجلیل شد

    شناسه : 12611 ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵ 721 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، صبح امروز در آموزش و پرورش شهرستان داراب، از دارندگان مقام های کشوری و استانی در اولین جشنواره ملی دانش آموزی علمی پژوهشی پژوهشسراهای کشور تجلیل شد. قطب نجوم فارس که مستقر در پژوهش سرای فارابی داراب است توانست به لحاظ فعالیت و رتبه های جشنواره علمی پژوهشی […]

    از دانش آموزان دارنده مقام های کشوری و استانی در جشنواره علمی پژوهشی تجلیل شد
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، صبح امروز در آموزش و پرورش شهرستان داراب، از دارندگان مقام های کشوری و استانی در اولین جشنواره ملی دانش آموزی علمی پژوهشی پژوهشسراهای کشور تجلیل شد.

    قطب نجوم فارس که مستقر در پژوهش سرای فارابی داراب است توانست به لحاظ فعالیت و رتبه های جشنواره علمی پژوهشی در سطح استان مقام دوم قطب های علمی پژوهشی بعداز قطب ادبیات را بدست آورد.

    از ۷نفر از دانش آموزان دارابی که در اولین دوره جشنواره علمی پژوهشی که در سال گذشته برگزار شد و مقام استانی و کشوری کسب کردند، تقدیر به عمل آمد.

    معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش داراب در این مراسم گفت: وظیفه آموزش و پرورش این نیست که به یک سری محفوظات تکیه کنیم و فقط به دانش‌آموزان نمره دهیم، بلکه کاربردی کردن علوم است که خدا را شکر در این زمینه پژوهش سرای فارابی و همکاران آموزش در این زمینه برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و به تمامی مدارس و مدیران تاکید ویژه‌ای کرده‌اند و نتیجه آن کسب رتبه‌های برتر استانی و کشوری دانش‌آموزان دارابی در اولین دوره جشنواره علمی پژوهشی است.

    علی محمد اطاعت گفت: شهرستان داراب استعدادهای زیادی دارد، فقط لازم است دانش‌آموزان شناسایی شده و با تلاش و پشتکار خود و همچنین توانایی که از خود سراغ دارند در این زمینه گام‌های بلندی بردارند.

    او افزود: سیاست آموزش و پرورش، تربیت دانش‌آموزان در تمامی زمینه‌ها و رشد دانش‌آموزان چند بعدی است.

    جان پرور معاون آموزش متوسطه اداره آموزش و پرروش داراب نیز در ادامه گفت: زمانی می‌توانیم به درک کامل از خود برسیم که در کنار مطالبی که می‌خوانیم کار پژوهشی انجام داده و خودمان را به تفکر واداریم و این جریان علمی پژوهشی باعث می‌شود که شما محتوای علم را درک کرده و با آگاهی مسیر زندگی خود را پیدا کنید.

    معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش داراب با اشاره به اینکه انجام کار پژوهشی اعتماد به نفس فرد را بالا می‌برد و موجب موفقیت او در زندگی و کنکور خواهد شد.

    مدیر پژوهش سرای فارابی داراب ضمن تبریک به همه دانش آموزان مقام‌آور استانی و کشوری و حمایت‌های مدیر آموزش و پرورش داراب و معاون و مسئولان آموزش و گروه‌های آموزشی، عنوان کرد که قطب نجوم فارس که مستقر در پژوهش‌سرای فارابی داراب است توانست به لحاظ فعالیت و رتبه‌های جشنواره علمی پژوهشی در سطح استان مقام دوم قطب های علمی پژوهشی بعد از قطب ادبیات کسب کند و در میان قطب‌های نجوم سراسر کشور از لحاظ تعداد رتبه‌های کشوری مقام اول کشوری را از آن خود کرده است.

    امیر جنیدی پور ادامه داد: پژوهش سرای فارابی داراب با فعالیت‌های خود در طول یک سال توانست مقام اول کشوری در فعالیت‌های نجوم از آن خود کرده و بالاتر از استان های تهران و خراسان رضوی و اصفهان قرار گیرد.

    دانش‌آموزان فاطمه السادات فرح بخشیان مقام دوم کشوری در گرایش ارائه محتوای نجومی (متوسطه اول مدرسه شاهد)، مطهره دانا مقام سوم کشوری در گرایش نجوم رصدی (متوسطه دوم آیت ا.. شیرازی لایزنگان)، فاطمه ملک زادگان مقام اول استانی در گرایش ارائه محتوای نجومی (ابتدایی شاهد)، افسون قرایی مقام اول استانی در گرایش ارائه محتوای نجومی(متوسطه دوم ایت ا.. نسابه)، سیمین صادقی مقام اول استانی در گرایش ارائه محتوای نجومی (متوسطه دوم ایت ا.. شیرازی لایزنگان)، ستایش هومان مقام دوم استانی در گرایش مقاله نجومی (متوسطه اول. شهید نیکمنش) و فاطمه عزت آبادی مقام دوم استانی در گرایش ساخت ابزار نجومی(متوسطه اول . شاهد) از شهرستان داراب موفق به کسب مقام در این جشنواره شدند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.