شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • ابطال حکم شهردار به صلاح مردم و شورای شهر نبود/جاویدی متخصص و کاربلد بود

    شناسه : 15650 ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۴ 110 بازدید ارسال توسط :

    ابطال حکم شهردار به صلاح مردم و شورای شهر نبود/جاویدی متخصص و کاربلد بود به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته گفت: آنچه در انتخابات پیش رو مهم است موضوع جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی است. وی افزود: سهم انتخابات […]

    ابطال حکم شهردار به صلاح مردم و شورای شهر نبود/جاویدی متخصص و کاربلد بود
    پ
    پ

    ابطال حکم شهردار به صلاح مردم و شورای شهر نبود/جاویدی متخصص و کاربلد بود

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، حجت الاسلام خسروی امام جمعه داراب در خطبه های این هفته گفت: آنچه در انتخابات پیش رو مهم است موضوع جهاد همگانی برای تحقق انتخابات با مشارکت بالا و رقابتی است.

    وی افزود: سهم انتخابات پرشور در بازدارندگی نرم و اقتدار نظام و کشور بی‌بدیل است و با هیچ ابزار دفاعی دیگر قابل مقایسه نیست.

    امام جمعه داراب گفت: رأی دادن اساساً یک حق مدنی و شهروندی است اما رای به افرادی که هر روز شهری را در تلاطم و تخاصم جلو ببرند خیر نیست.

    وی افزود: رای به قوت های علمی باید داد نه قومی، رای به دانائی باید داد نه دوستی ها، رای به تخصص باید داد نه توصیه ها برخی می گویند رای ما چه فایده ای دارد؟ در همین قضیه شهردار و شورا همه متوجه شدند که رای شان چقدر موثر است.

    خسروی تاکید کرد: شهردار داراب در حوزه خود متخصص بود خبره بود پشتکار داشت و از همه مهمتر رضایت مردمی داشت عزل او چه مشکلی از شهر را حل کرد؟ آیا اعضای شورای اسلامی می توانند پاسخگوی چنین تصمیم نابجا برای افکار عمومی باشند؟

    امام جمعه داراب گفت: حمایت مردم از شهردار نشان داد که مردم فهیم داراب قدر دان خادمین خود هستند و خوب بین خادم و خائن را تشخیص می دهند شورای اسلامی داراب با وحدت و تصمیم گیری درست اعتماد از دست داده خود را جبران کند.

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.