چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 1 ذو القعدة 1445 Wednesday, 8 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2011 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • فرمانده انتظامی فارس : ۱۵ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در شیراز دستگیرشدند

    شناسه : 9801 ۰۴ آذر ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۵ 882 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که ۱۵ نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش‌زدن بانک‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در کلانشهر شیراز توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شده‌اند. به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنا فارس؛ سردار رهامبخش حبیبی دوشنبه ۴ آذر به خبرنگاران گفت: در جریان اعتراضات هفته گذشته در خصوص سهمیه […]

    فرمانده انتظامی فارس :  ۱۵ نفر از عوامل اصلی اغتشاشات در شیراز دستگیرشدند
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی استان فارس اعلام کرد که ۱۵ نفر از عوامل اصلی تخریب و آتش‌زدن بانک‌ها و جایگاه‌های عرضه سوخت در کلانشهر شیراز توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شده‌اند.

    به گزارش عصر داراب به نقل از ایسنا فارس؛ سردار رهامبخش حبیبی دوشنبه ۴ آذر به خبرنگاران گفت: در جریان اعتراضات هفته گذشته در خصوص سهمیه بندی سوخت، عده‌ای فرصت طلب با سوء استفاده از این موضوع اقدام به تخریب اموال عمومی و دولتی نظیر شعب بانک و جایگاه‌های عرضه سوخت در نقاط مختلف شیراز کردند که با تلاش ماموران پلیس امنیت عمومی، ۱۵ نفر از عاملان اصلی این اغتشاشات طی چند عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

    فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند، گفت: در بازرسی از مخفیگاه این افراد، مقادیر زیادی اموال مسروقه از بانک‌ها و اماکن دولتی و خصوصی کشف شده است.

    حبیبی با بیان اینکه دستگیری سایر عوامل اغتشاشات و ناآرامی‌های هفته گذشته به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و کسانی که بخواهند به هر نحوی آرامش و آسایش شهروندان را به هم بریزند، با برخورد قاطع و قانونی نیروی انتظامی مواجه خواهند شد.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.