سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲ 10 رمضان 1445 Tuesday, 19 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1985 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • سردار بیاتی: پیام ما اگر به گوش آمریکایی ها می رسد؛ به همراه هر تعداد نیرو که به منطقه می فرستند تابوت هم بفرستند که بر نخواهند گشت

    شناسه : 14574 ۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ 406 بازدید ارسال توسط :

    سردار بیاتی: پیام ما اگر به گوش آمریکایی ها می رسد؛ به همراه هر تعداد نیرو که به منطقه می فرستند تابوت هم بفرستند که بر نخواهند گشت به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران استان فارس، نماینده مردم در مجلس، […]

    سردار بیاتی: پیام ما اگر به گوش آمریکایی ها می رسد؛ به همراه هر تعداد نیرو که به منطقه می فرستند تابوت هم بفرستند که بر نخواهند گشت
    پ
    پ

    سردار بیاتی:
    پیام ما اگر به گوش آمریکایی ها می رسد؛ به همراه هر تعداد نیرو که به منطقه می فرستند تابوت هم بفرستند که بر نخواهند گشت

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، یادواره شهدای سنگرسازان بی سنگر با حضور رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران استان فارس، نماینده مردم در مجلس، فرماندار و برخی از مسئولین شهرستانی، خانواده های شهدای جهادگر و همچنین اقشار مختلف بسیجیان و مردم در سالن آمفی تئاتر داراب برگزار شد.
    سردار بیانی رئیس بنیاد شهید و امور ایثار گران استان فارس در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان گرانقدر؛ هفته بسیج را یادآور مردانی دانست که کشور و مردم ما و البته همه جهان مدیون ایثارگری و فداکاری آنان هستند و افزود: در ۱۳ آبان سال ۵۸، زمانی که دانشجویان پیرو خط امام لانه جاسوسی آمریکا را تسخیر کردند و مشخص شد چه نقشه های شوم و سهمگینی را آمریکای جنایتکار با همکاری اذناب خودش برای نابودی جمهوری اسلامی ایران که روزها و ماههای نخستین خودش را شروع کرده بود داشتند، آن روز امام عزیز اقدام دانشجویان را انقلاب دوم نام گذاشت و ارزش کار آنها را معادل و مساوی انقلاب اول تعیین فرمودند. ۲۳ روز از آن تاریخ نگذشت که امام عزیز احساس کردند برای حفظ این انقلاب و کشور باید یک نیروی مردمی که از دل مردم جوشیده باشد باید تشکیل شود تا در کنار ارتش و سپاه باشد و تهدیدات را دور کند. امام عزیز، این فرمان که کشوری که ۲۰ میلیون جوان دارد باید ۲۰ میلیون تفنگدار داشته باشد را صادر کردند.
    ابراهیم بیانی عنوان کرد: اگر بسیج به فرمان امام تشکیل نشده بود؛ امروز این شرایط اقتدار را نداشتیم و معلوم نبود جمهوری اسلامی دوام بیاورد.
    بیانی با اشاره به تهدیداتی که علیه کشور طراحی می شود تصریح کرد: اگر هر کدام از اینها به تنهایی برای هر یکی از کشورهای شاید توانمندتر از ما اعمال شده بود، بدون شک باعث فروپاشی آن کشور می شد. اما با عنایت خدای تعالی و با دعای خیر ائمه هدی علهیم السلام و ایثارگری و فداکاری عزیزان بسیجی در طول این چهل و اندی سال، هزاران توطئه ریز و درشت بر علیه کشور ما اجرا شد و امروز جمهوری اسلامی ایران فارغ ار مسائل جزئی که درگیر آن هستیم که به تعبیر مقام معظم رهبری جمع خواهد شد؛ بسیج منشا خیر و برکت و اثر بوده است.
    وی به تحرکات دشمن در سالهای گذشته نیز اشاره کرد و افزود: دشمنان ما با خیال خام خودشان دست به اقدامات و در جاهای مختلف با تحریک قومیت ها مسائل قومیتی رقم زدند. یادمان نمی رود در بسیاری از شهرها، کسبه، کار خودشان را شروع می کردند منافق او را با هدف اینکه رعب و وحشت ایجاد کند ترور می کرد؛ بسیجیان بساط منافقین را جمع کردند. آن روزی که در ۳۱ شهریور ۵۹ که از دهانه فاو تا مرز بازرگان در یک وسعت ۱۲۳۳ کیلومتری مرز، ۵ استان ما درگیر جنگ شد، رژیم بعث با تمام توان که ما آماده جنگ نبودیم یورش آورد و ۴۴ کشور دنیا از صدام حمایت کردند؛ بسیجیان عزیز چه صفحات زرینی را برای کشور رقم زدند. آمریکا و شوروی پشت سر صدام بودند و غالب کشورهای اروپایی که توانمند بودند همه از صدام حمایت می کردند؛ بهترین سلاح های اتریشی و انواع سلاح های میکروبی آلمانی در اختیار صدام بود. چین، عربستان و کویت پول و نیرو به صدام می دادند. در چنین شرایط سخت و دشوار که دستهای ارتش و سپاه خالی بود و تجهیزات در اختیار نداشتند، عزیزان بسیجی و رزمندگان مقاوم و فداکار که تیپ المهدی و لشکر ۱۹ فجر را حمایت و پشتیبانی می کردند در طول ۸ سال جنگ و با کمترین امکانات افتخار آفریدند.
    ابراهیم بیانی با اشاره به جدایی بخش های زیادی از کشور در زمان پادشاهان گذشته عنوان کرد: در ۲۰۰ سال گذشته در دوران پادشاهان بی لیاقت هر زمان جنگی در کشور صورت گرفت، بخشی از کشور جدا شد. آن عده ای که نادانسته سنگ سلطنت طلبان را به سینه میزنند سلسله جبال آرات و بحرین، با تهدید کوچک از کشور جدا شد. در دوره های گوناگون ما را تکه تکه کردند و مناطق وسیع قفقاز از ایران جدا شد.
    وی افزود: در دوران زعامت مرد بزرگی مثل امام راحل و عزیزان بسیجی؛ یک جنگی با این گستردگی که نظیر آن را تا به حال ندیده بودیم، بدون حامی و پشتوانه در برابر همه دنیا ایستادند، بدون اینکه امروز کسی متأسف باشد که دهلران یا خرمشهر از خاک ایران جدا شده است. همه تا ابد مدیون خانواده های جانبازان، ایثارگران و شهدا هستیم. هشت سال دفاع مقدس را با افتخار پشت سر گذاشتیم و در این جنگ مغلوب دشمن نشدیم.
    رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در خصوص تهاجم فرهنگی دشمنان اظهار داشت: از زمانی که قطعنامه صادر و صدام آغازگر جنگ معرفی شد، تا به امروز اتفاقات بسیاری افتاد و مورد حمله و تهاجم فرهنگی، شبیخون فرهنگی قرار گرفتیم باز هم عزیزان بسیجی در صحنه بودند. تحریم اقتصادی پیش آمد، علی رغم همه مشکلات و گرانی ها مردم انقلابشان را رها نکردند و امروز یک دوران سختی است که همه در معرض ابتلا و امتحان هستیم.

    وی تصریح کرد: آمریکا در مسائل استراتژیک خود سه کشور را به عنوان دشمن در نظر گرفته است: روسیه، چین و ایران؛ به همین دلیل روسیه را درگیر اوکراین، چین را درگیر تایوان و ایران را درگیر جنگ داخلی کردند.

    ابراهیم بیانی در خصوص تهدیدات دشمن اظهار داشت: آمریکایی ها اعلام می کنند نیرو به منطقه اعزام می کنند من به عنوان یک نظامی کوچک و یک بسیجی کوچک عرض می کنم، پیام ما اگر به گوش آنها می رسد به همراه هر تعداد نیرو که می فرستند تابوت بفرستند که بر نخواهند گشت.

    عسکری نماینده مردم داراب در مجلس با اشاره به اینکه باید در عرصه امنیت غذایی به صورت مستمر فعالیت کرد اظهار داشت: اگر دیروز این عزیزان بسیجی در عرصه دفاع مقدس می جنگیدند امروز در عرصه تولید و امنیت غذایی کار می کنند و امنیت غذایی امروز به امنیت ملی گره خورده است، چرا که اگر در حوزه امنیت غذایی در قالب نقشه راه حرکت نکنیم آسیب می بینیم.

    عسکری عنوان کرد: ما بر این باوریم که امروز باید همه ظرفیت ها پای کار بیاید تا سرمایه گذاری شکل بگیرد و امنیت سرمایه گذاری ایجاد بکنیم. بنابراین، این روندی که وجود دارد مورد قبول ما نیست و باید بیشتر، بهتر و زودتر مسیر را هموار بکنند. همه باید بسیجی وار حرکت بکنیم که تولید لطمه و آسیب نبیند.

    در پایان این مراسم از خانواده های شهدای جهادگر تجلیل شد.

     

     

     

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.