شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • حضور فرماندار ویژه در شهر رستاق جهت پیگیری مشکلات

    شناسه : 15333 ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۲ 202 بازدید ارسال توسط :

    با حضور فرماندار ویژه در جلسه ای با بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی رستاق مسائل و مشکلات شهر رستاق بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فرماندار ویژه به همراه امام جمعه شهر داراب با حضور در شهر رستاق با بخشدار، شهردار […]

    حضور فرماندار ویژه در شهر رستاق جهت پیگیری مشکلات
    پ
    پ

    با حضور فرماندار ویژه در جلسه ای با بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی رستاق مسائل و مشکلات شهر رستاق بررسی و تصمیمات لازم اتخاذ گردید.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی فرمانداری، فرماندار ویژه به همراه امام جمعه شهر داراب با حضور در شهر رستاق با بخشدار، شهردار و اعضای شورای اسلامی دیدار کرد. در این دیدار اهم مشکلات شهر رستاق از جمله آبرسانی، بهسازی و آسفالت معابر و .. توسط بخشدار و شهردار بیان شد.

    فرماندار ویژه نیز با اشاره به اقدامات ارزنده دولت در حوزه های مختلف از جمله آبرسانی، بهسازی و آسفالت معابر شهری و روستایی عنوان داشت: برنامه ها و تلاشهای ارزشمندی در حوزه مختلف عمرانی، زیر بنایی و ساختاری توسط دولت در سطح کشور صورت پذیرفته و هم اکنون در حال انجام می باشد و در شهر رستاق نیز با تلاش و همت های صورت گرفته توسط مسئولین و دست اندرکاران کارهای خوبی صورت گرفته است.

    در حاشیه این دیدار شهردار رستاق با بیان این مطلب که با پیگیری های صورت گرفته، همراهی و زحمات مجموعه فرمانداری و استانداری یک دستگاه خودرو کمپرسی سنگین بنز ۱۹۲۴ از طرف وزارت کشور، سازمان شهرداری ها و دهیاریهای کشور؛ به شهرداری رستاق تعلق گرفته، که امروز رونمایی و آغاز به کار می نماید.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.