شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2009 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • اعتراض نامه جمعی از مردم بخش فورگ نسبت به وضعیت اسفناک درمان و مشکلات بیمارستان خطاب به نماینده مجلس

    شناسه : 15266 ۱۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۹:۵۷ 179 بازدید ارسال توسط :

    اعتراض نامه جمعی از مردم بخش فورگ نسبت به وضعیت اسفناک درمان و مشکلات بیمارستان خطاب به نماینده مجلس   به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، جمعی از اهالی بخش فورگ شهرستان داراب با ارسال نامه ای به نماینده مردم در مجلس نسبت به مشکلات درمانی و بیمارستان منطقه اعتراض کرده و خواستار رسیدگی […]

    اعتراض نامه جمعی از مردم بخش فورگ نسبت به وضعیت اسفناک درمان و مشکلات بیمارستان خطاب به نماینده مجلس
    پ
    پ

    اعتراض نامه جمعی از مردم بخش فورگ نسبت به وضعیت اسفناک درمان و مشکلات بیمارستان خطاب به نماینده مجلس

     

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، جمعی از اهالی بخش فورگ شهرستان داراب با ارسال نامه ای به نماینده مردم در مجلس نسبت به مشکلات درمانی و بیمارستان منطقه اعتراض کرده و خواستار رسیدگی جدی وی شدند‌.

    در این نامه آمده است:

    باسمه تعالی

    نماینده محترم داراب وزرین دشت جناب آقای محمد جواد عسکری

    باسلام.

    احتراما ما امضاکنندگان از بخش فورگ داراب به عرض می رسانیم که؛ همچنان مثل سابق وضعیت درمان بخش فورگ اسفناک است و هیچ فریاد رسی نیست. بیمارستان فورگ که توسط حضرتعالی و معاون وزیر بهداشت افتتاح گردید؛ همه می دانند که بیمارستان نیست و حتی شبانه روزی هم نیست، جای سوال است که چرا هرچه مردم بیشتر داد می زنند و عذاب می کشند هیچ پاسخی داده نمی شود؟ مردم فورگ تا کی باید آرزوی امکانات اولیه درمان را داشته باشند؟ اگر یادتان باشد بیشتر مردم با افتتاح این بیمارستان؛ بدون امکانات مخالف بودند، چون ازقبل می دانستند که بیمارستانی در کار نیست فقط درمانگاه شهید بارانی تعطیل شد و به مکان دیگری منتقل شد. اگر بیمارستان است پس چرا شبانه روزی نیست؟ چرا هیچ امکانات مانند بیمارستان های دیگر ندارد؟ در زمینه کشاورزی هم که بهتر از ما خبر دارید که باغدار و کشاورز چه گرفتاری هایی دارد؟

    وقت چهارساله شما تمام است و کاری انجام نشد، امیدواریم لااقل این چند صباحی که باقی مانده فکری به حال مردم محروم فورگ بردارید مشکلات برای گفتن زیاد است لااقل همین دو مورد را به داد مردم برسید.

    با احترام

    جمعی از مردم منطقه محروم فورگ

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.