شنبه, ۱۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 26 شوال 1445 Saturday, 4 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2010 تعداد نوشته های امروز : 1 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  •  ابتدای سال و کمبود معلم در فورگ 

    شناسه : 15337 ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۸ 205 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  یک هفته از مهرماه گذشته است و هنوز تعدادی از مدارس فورگ معلم ندارند. بنا بر گزارشات مکرر از بخش فورگ و تحقیق از منابع آگاه و موثق، تعدادی از کلاس های مدارس بخش فورگ به ویژه ابتدایی سرگردان و بلاتکلیف و بدون معلم هستند که این امر […]

     ابتدای سال و کمبود معلم در فورگ 
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز،  یک هفته از مهرماه گذشته است و هنوز تعدادی از مدارس فورگ معلم ندارند.

    بنا بر گزارشات مکرر از بخش فورگ و تحقیق از منابع آگاه و موثق، تعدادی از کلاس های مدارس بخش فورگ به ویژه ابتدایی سرگردان و بلاتکلیف و بدون معلم هستند که این امر باعث اعتراض والدین شده است.

    از قرار معلوم تعدادی معلم که بنا به هردلیلی انتقال موقت یکساله از فورگ به محل زندگی خود داشته اند حاضر به بازگشت به محل کار خود نیستند. متأسفانه معلمانی که با سهمیه فورگ کد خورده اند بعضی از آنها قداست معلمی را نادیده گرفته و با انواع نقشه و بهانه های مختلف قصد گریز از خدمت در فورگ دارند گویا افرادی به طور پنهان و آشکار خواب از چشم رئیس و کارکنان اداره آموزش وپرورش گرفته اند و هنوز به دنبال انتقال غیرقانونی برای تافته های جدا بافته ی خود هستند. هرچند رئیس اداره و معاونین طی چند روز گذشته تمام تلاش خود را کردند که این بحران آموزشی را از طریق قانونی کاهش دهند اما یک روز تأخیر در حل این مشکل جز لطمه شدید به دانش آموزان و ا‌ُفت تحصیلی درپی ندارد.

    کار به آنجا کشیده شده که برخی کارکنان اداره آموزش و پرورش مجبور شده اند خودشان علی الحساب سر کلاس بروند به امیدی که هرچه سریعتر این مشکل بزرگ که نظم اداره و مدارس به هم ریخته را حل کنند.

    جای سؤال است؛ معلمانی که دوره انتقال یکساله آنان تمام است با کدام دلیل و بهانه یک هفته است برنمی گردند و چنین ظلمی به دانش آموزان منطقه فورگ می کنند؟ گویا دیواری کوتاه تر از منطقه ی فورگ ندیده اند!!!!

    گویا معضل نداشتن معلم و مدرس در سال جاری مختص فورگ نیست، بلکه در بسیاری از مدارس در مناطق دیگر از جمله رستاق و سایر بخش ها نیز خودنمایی می کند.

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.