سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳ 8 شوال 1445 Tuesday, 16 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 2 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • برگزاری اولین دوره مسابقات دهکده علوم تجربی در داراب

    شناسه : 9843 ۱۲ آذر ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۷ 1731 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از خبرگزاری پانا، اولین دوره مسابقه دهکده علوم تجربی (شفز) در داراب برگزار شد. این مسابقات برای نخستین بار به همت تیم پرتلاش پژوهش سرای فارابی داراب در تاریخ ۷ آذرماه ۹۸ با حضور ۴۸ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوم (پایه یازدهم) برگزار شد. […]

    برگزاری اولین دوره مسابقات دهکده علوم تجربی در داراب
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از خبرگزاری پانا، اولین دوره مسابقه دهکده علوم تجربی (شفز) در داراب برگزار شد.

    این مسابقات برای نخستین بار به همت تیم پرتلاش پژوهش سرای فارابی داراب در تاریخ ۷ آذرماه ۹۸ با حضور ۴۸ نفر از دانش آموزان دختر متوسطه دوم (پایه یازدهم) برگزار شد.

    دبیراجرایی مسابقه در گفت‌وگو با پانا گفت: این برنامه ابتکاری برای اولین بار در سطح استان فارس برگزار و با تصویب اداره کل آموزش و پرورش فارس قرار شده است در سطح استان فارس به میزبانی شهرستان داراب برگزار شود.

    به گفته‌ی امیر جنیدی پور این مسابقه از ۴ ایستگاه خلاقیت از صبح تا عصر در حال برگزاری است. ایستگاه ها شامل : تحلیل سوال ، تجربه و تدریس ، خطای دید و صورت های فلکی است.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.