جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۲۷۶۶۲ نفر / در داراب: ۳۳۶ نفر

    شناسه : 11461 ۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۲ 1866 بازدید ارسال توسط :

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا امروز ۱۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۵ مورد بستری شدند. وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور […]

    آمار مبتلایان به کرونا در کشور: ۲۲۷۶۶۲ نفر / در داراب: ۳۳۶ نفر
    پ
    پ

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، دکتر لاری درباره آمار مبتلایان به کرونا گفت: تا امروز ۱۰ تیر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، دو هزار و ۴۵۷ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۴۳۵ مورد بستری شدند.

    وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۲۲۷ هزار و ۶۶۲ نفر رسید.

    لاری افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۴۷ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۰ هزار و ۸۱۷ نفر رسید.

    سخنگوی وزارت بهداشت ادامه داد: خوشبختانه تا کنون ۱۸۸ هزار و ۷۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

    وی افزود: ۳۰۴۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

    به گفته وی، تا کنون یک میلیون و ۶۶۶ هزار و ۵۸۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

    وی همچنین ضمن تاکید بر لزوم رعایت بهداشت فردی و اجتماعی، فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک بویژه در اماکن تجمعی، گفت: استان‌های خوزستان، کردستان، آذربایجان‌های غربی و شرقی، هرمزگان، بوشهر، خراسان رضوی و کرمانشاه در وضعیت قرمز بوده و بالاترین میزان ابتلا، بستری و فوتی را دارند. همچنین استان‌های سیستان و بلوچستان، ایلام، لرستان و گلستان در وضعیت هشدار قرار دارند.

    بر اساس گزارش های رسیده، آمار مبتلایان جدید بیماری کرونا در شهرستان داراب، در سه شنبه دهم تیرماه، ۷ مورد جدید شناسایی شد. بدین ترتیب آمار کل مبتلایان ۳۳۶ نفر می باشد.
    بیماران در حال بستری در بخش مراقبتهای ویژه تنفسی بیمارستان امام حسن مجتبی (ع)، ۲۰ نفر می باشد که ۱۰ نفر مثبت قطعی،۱۰ نفر پیگیر نتیجه آزمایش هستند.
    همچنین آمار موارد فوتی قطعی تاکنون ۲ نفر می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.