جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • یک دارابی بعنوان مدیر عامل آب و فاضلاب استان قم معرفی شد

    شناسه : 3717 ۲۳ تیر ۱۳۹۵ - ۱:۳۶ 2784 بازدید ارسال توسط :

    آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم روز دوشنبه ۲۱ تیر ماه در تالار آب ستاد مرکزی شرکت آّب و فاضلاب استان برگزار شد. به گزارش  عصر داراب به نقل از ایسنا منطقه قم، در این  مراسم علی جان صادق‌پور  بعنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان […]

    یک دارابی بعنوان مدیر عامل آب و فاضلاب استان قم معرفی شد
    پ
    پ

    آئین تودیع و معارفه مدیران سابق و جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم روز دوشنبه ۲۱ تیر ماه در تالار آب ستاد مرکزی شرکت آّب و فاضلاب استان برگزار شد.

    به گزارش  عصر داراب به نقل از ایسنا منطقه قم، در این  مراسم علی جان صادق‌پور  بعنوان مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم  معرفی شد .

    مهندس صادق پور با بیان اینکه آب یکی از منابع محدود توسعه در دنیاست، اظهار کرد: با گذشت زمان وضعیت منابع آبی نسبت به گذشته بحرانی‌تر می‌شود.

    وی ترویج فرهنگ مصرف درست آب را از راهکارهای رفع بحران آب برشمرد و گفت: مصارف منابع آبی در بخش‌های مختلف باید مدیریت شود؛ رعایت الگوی مصرف به معنای مصرف بهینه است.

    وی افزود: شرکت آب و فاضلاب روستایی استان قم ۵۲ درصد هدر رفت را به ۳۲٫۵ درصد کاهش داده است اما این آمار از میانگین کشوری بیشتر بوده و امیدواریم با روند مناسبی که داریم در سال‌های آینده به نتایج مطلوب‌تر برسیم.

    مدیرعامل جدید شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به اینکه رفع حادثه در شبکه‌ها از ۶ ساعت در سال ۹۲ به سه ساعت در سال ۹۴ کاهش داشته است، گفت: این رشد ۵۰ درصدی در کاهش زمان رفع حادثه با طراحی فرایندهای تعمیرات، نگهداری و استفاده از بخش خصوصی تحقق یافته است.

    گفتنی است؛ در این مراسم که با حضور معاون شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، معاون استاندار قم و جمعی از مسئولان از تلاش های هفت ساله مهندس توکلی بینا تجلیل و مهندس صادق پور به عنوان مدیرعامل جدید آبفای قم معرفی شد.

    مهندس علی جان صادق پور  دارابی الصل بوده از مدیران بسیار فعال و پرتلاش وزارت نیرو می باشد که سابقه مدیریت آبفای روستایی شهرستان داراب، مدیر عامل آبفا روستایی  استان های کهکیلویه و بویر احمد، هرمزگان و قم را در کارنامه خود دارد و در انتصاب جدید بعنوان مدیر عامل آبفای شهری  استان قم  برگزیده شده است.

     

     

    ثبت دیدگاه

    12 دیدگاه برای “یک دارابی بعنوان مدیر عامل آب و فاضلاب استان قم معرفی شد”
    1. بقول قدیمی ها .باغ حسن جمال هم پر ناره چیش به ما؟؟؟
      یک داراب بره بشه توی استان قم مدیرعامل ،به نظرتون توی داراب مشکلات آب یا مشکلات شهری حل میشه؟؟؟؟
      دلمون به چی خوش کنیم جناب مدیر…….

      • باید مسیولین پیگیر باشند و ایشان بیارند فارس

      • متاسفم بابت دیدگاه شما دوست عزیز ما باید تلاش کنیم چنین مهره ی در استان خودمون از علم مدیریت و توانمندیش استفاده بکنیم

      • مشکلات رو نباید با چیزای دیگه قاطی کرد.
        همین که یه دارابی شده مدیر عامل ابفا استان قم یه افتخار بزرگیه.
        مشکل دارابم همت خود مسئولین داراب رو می طلبه.

      • مشکلات رو نباید با چیزای دیگه قاطی کرد.
        همین که یه دارابی شده مدیر عامل ابفا استان قم یه افتخار بزرگیه.
        مشکل دارابم همت خود مسئولین داراب رو می طلبه.

    2. سلام.درود بر دکتر صادقپور عالی هست باید تلاش کنیم با همت مسئولین و نمایندگان عزیز در استان از این نخبه و مفتخر دارابی در استان فارس استفاده کنیم

    3. سلام و درود بر دکتر صادق پور کاش مسیولین فارس این اعجوبه به فارس نی اوردند

    4. کاش این اعجوبه در فارس بود

    5. تبریک به جناب دکتر صادق پور که از مدیران سخت کوش و فعال در صنعت آب هستند، ان شاالله با درخواست های مردمی و تلاش مسئولین بالاخص نماینده محترم زمینه مدیریت ایشان در استان فارس فراهم گردد که بی شک نقش بسزایی در رفع محدودیت ها و مشکلات آب شهرها و روستاهای دو شهرستان داراب و زرین دشت خواهد داشت

    6. درود بر اقای صادق پور اگه داراب بود همه بدیش میگفتن بهتر که رفت قم

    7. سلام مردم همه دنبال کارهای غیر قانونی بودن بدی مهندس میگفتن اگه بد بود این همه بالا نمیرفت

    8. وجود همشهریان فهیم در هرکجا باعث افتخار است. ما بخواهیم یا نخواهیم افراد نخبه بهترین معرف شهرشان هستند. در هرکجا که باشند ای کاش امثال ایشان بیشتر داشتیم. باید داراب را با نیروهای کارآمدش معرفی کنیم آنگاه ساختن و آبادکردن شهر هم بهتر انجام می شود.