جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • یادواره شهدا دانشجو و مدافع حرم در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد

    شناسه : 5290 ۲۶ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶ 889 بازدید ارسال توسط :

    اولین یادواره شهدا دانشجو و مدافع حرم با حضور خانواده های شهدا و جمعی از دانشجویان مراکز دانشگاهی  در سالن اجتماعات شهید دکتر رنجبر دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد. دکتر محمدی معاون دانشجویی و فرهنگی در این یادواره گفتت: جای جای این کشور مزیّن بنام شهیدان است، دلاور مردانی  که از جانشان […]

    یادواره شهدا دانشجو و مدافع حرم در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد
    پ
    پ

    اولین یادواره شهدا دانشجو و مدافع حرم با حضور خانواده های شهدا و جمعی از دانشجویان مراکز دانشگاهی  در سالن اجتماعات شهید دکتر رنجبر دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی داراب برگزار شد.

    دکتر محمدی معاون دانشجویی و فرهنگی در این یادواره گفتت: جای جای این کشور مزیّن بنام شهیدان است، دلاور مردانی  که از جانشان مایه گذاشتند  تا امنیت و آرامش و صلابت این مرز و بوم را شاهد باشند. امروز راه شهدا در دفاع از حریم ائمه و  تشیع ادامه دارد.

    سرهنگ نجفی از مدافعان حرم در جمع دانشجویان گفت: در جمهوری اسلامی هر کسی هرجایگاه و عزتی دارد به برکت امام و شهدا و اسلام است و باید این را قدر دانست و در حفظ این دستاوردها تلاش نمود. وی حضور ایران در سوریه را مستشاری دانست و افزود: کار ما در سوریه واقعاً مستشاری است و و این مشاوره دادن ها با درخواست نظام قانونی سوریه بوده است، سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد که این خط از لبنان، ایران، سوریه و عراق تشکیل شده  و ایران  اصلی ترین عضو ائتلاف جبهه مقاومت است.

    وی در ادامه افزود: ما بر اساس یک تحلیل منطقی و درست در منطقه حضور داریم. استکبار در صدد بود تا بشار اسد را شش ماهه ساقط نماید، الان نزدیک به ۶ سال است که آنها موفق نشده اند، چه کسی نگذاشت و جلو نقشه های آنها را گرفت؟ این نظام جمهوری اسلامی بود که جلو سقوط سوریه و بشار اسد را گرفت. امروز ما در جایگاهی هستیم که در همه جا دشمن را زمین گیر کرده ایم.

    گفتنی است در این یادواره با اهدا لوح از خانواده های شهدا تجلیل شد.

    5 7 10

     

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.