شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 12 شوال 1445 Saturday, 20 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • یادواره شهدای روحانی شهرستان داراب برگزار شد

    شناسه : 14096 ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۹ 425 بازدید ارسال توسط :

    یادواره شهدای روحانی شهرستان داراب با حضور جمعی از مسئولین، طلاب، خانواده های شهدا و مردم در سالن آموزش و پرورش داراب برگزار شد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، در این مراسم، حجه الاسلام صادقی مسئول حوزه نمایندگی سپاه داراب با بیان اینکه دشمن یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب و ارزش های […]

    یادواره شهدای روحانی شهرستان داراب برگزار شد
    پ
    پ

    یادواره شهدای روحانی شهرستان داراب با حضور جمعی از مسئولین، طلاب، خانواده های شهدا و مردم در سالن آموزش و پرورش داراب برگزار شد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز، در این مراسم، حجه الاسلام صادقی مسئول حوزه نمایندگی سپاه داراب با بیان اینکه دشمن یک جنگ تمام عیار علیه انقلاب و ارزش های نظام راه انداخته گفت: ما در زمان جنگ تحمیلی دست خالی بودیم و حتی سیم خاردار نداشتیم اما ایمان داشتیم. شهدا به ما بشارت می دهند در این راه بیایید به غیراز استقامت راهی نیست و نسبت به گذشته هیچ خوف وهراسی نداشته باشید و غمگین نشوید.

     

    وی با اشاره به مشکلاتی که در جامعه وجود دارد افزود: این به خاطر این است که پیام شهدا به ما نرسیده است. امروز اگر خاطرات شهدا را زنده نگه می داشتیم شهدایی که هیمنه شرق و غرب را به زمین زده اند، جامعه زنده می شد. دیروز سوم خرداد روز آزادسازی خرمشهر، اگر خرمشهر ازاد نمی شد و امروز در دست دشمن بود چه اتفاقی می افتاد؟ اثری از دین و مذهب و باورهای ما بود؟ و ما می توانستیم حرف بزنیم؟ قرآن می فرماید همه صنعت ها، حوزه های علمیه همه مدیون خون شهدا هستید. امروز تمام بشریت مدیون شهدا هستند پس قدر این مراسم ها را بدانیم. هر شهید یک پرچم و نماد است این پرچم را شما بلند کنید عده ای زیر پرچم جمع می شوند و زنده می شوند. ما با وجود این همه شهید چرا سردرگم شده ایم.

    حجه الاسلام صادقی در ادامه با بیان اینکه وفاداری به آیین و انقلاب، نشانه ها و شاخص هایی دارد افزود: امام علی فرمودند در شرایط سخت خمیرمایه مومن شناخته می شود. دو معیار برای تعیین وفاداری وجود دارد؛ غيرت دینی داشتن و مقید بودن به آموزه های دینی است. امام خمینی در زمانی که سلمان رشدی به آیات قرآن اهانت کرد حکم اعدام او را صادر کرد. چون غیرت دینی داشتند.

    مسئول حوزه نمایندگی سپاه اظهار داشت: امروز یک مسؤل در نظام جمهوری اسلامی بسان یک خورشید است، وقتی یک خورشید طلوع می کند باید بر همه موجودات یکسان بتابد. آیا او مقید به دستورات دین است و می تواند به پای نظام بایستد؟

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.