جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • گروگان‌ها به آغوش خانواده بازگشتند

    شناسه : 14232 ۱۶ تیر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۰ 290 بازدید ارسال توسط :

    گروگان‌ها به آغوش خانواده بازگشتند به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان‌هاي داراب و ني‌ريز، ۴ نفر گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند. سردار”رهام بخش حبیبی” در تشريح اين خبر اظهار داشت: دوازدهم تيرماه سال […]

    گروگان‌ها به آغوش خانواده بازگشتند
    پ
    پ

    گروگان‌ها به آغوش خانواده بازگشتند

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی استان گفت: با تلاش ماموران پلیس شهرستان‌هاي داراب و ني‌ريز، ۴ نفر گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

    سردار”رهام بخش حبیبی” در تشريح اين خبر اظهار داشت: دوازدهم تيرماه سال جاري در پی اعلام مركز فوريت‌هاي پليسي ۱۱۰ مبني بر ربایش ۴ نفر توسط افراد ناشناس در یکی از محلات شهرستان داراب، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران انتظامي قرار گرفت.

    وی افزود: در بررسی‌های اولیه پلیس مشخص شد، ۴ نفر توسط سرنشینان يك سواري پژو ۴۰۵ گروگان گرفته شده و سريعا گروگان‌گيران متواري شده‌اند.

    فرمانده انتظامی استان فارس تصریح کرد: با توجه به حساسیت موضوع ماموران انتظامی داراب تلاش گسترده را برای رها سازی افراد ربوده شده را آغاز و موفق شدند همان روز (دوازدهم تيرماه جاری) يكي از آدم ربايان را در اين شهرستان دستگير و يك نفر از افراد ربوده شده را نيز آزاد كنند.

    سردار”حبیبی” با بيان اينكه در تحقيقات از فرد دستگير شده مشخص شد ديگر افراد دخيل در اين گروگانگيري در مسير شيراز-كرمان در حال تردد هستند، گفت: بلافاصله طرح مهار اجرا و ماموران انتظامي شهرستان “ني‌ريز” استان فارس موفق شدند خودرو متعلق به آدم‌ربايان شناسايي و با اقدامات فني و تخصصي آن را توقيف كنند.

    اين مقام ارشد انتظامي با اشاره به اينكه در اين ماموريت (توقيف خودرو) ۲ نفر گروگان‌گير دستگير و ۳ نفر آدم‌ربا نيز صحيح و سالم آزاد شدند، گفت: در بررسي تكميل مشخص شد علت و انگيزه آدم‌ربايي معامله ناصواب مواد مخدر بوده است.

    رییس پلیس فارس با اشاره به اينكه هر ۳ آدم‌ربا براي سير مراحل قانوني روانه دادسرا شدند، تاکید کرد: پلیس هرگز اجازه نخواهد داد مجرمان و مخلان نظم و امنیت، آسایش شهروندان را برهم زنند و در صورت مشاهده هرگونه اقدام غیر قانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع خواهد شد.‌

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.