سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 15 شوال 1445 Tuesday, 23 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کشف ۶۰۰ قلم دارو و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در داراب

    شناسه : 13181 ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۰۷ 550 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۶۰۰ قلم لوازم آرایشی بهداشتی و داروی قاچاق در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا داراب هنگام پایش فضای مجازی با صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام روبرو شدند که مدیر آن […]

    کشف  ۶۰۰ قلم دارو و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق در داراب
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۶۰۰ قلم لوازم آرایشی بهداشتی و داروی قاچاق در این شهرستان خبر داد.
    به گزارش عصر داراب نیوز؛ سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: کارشناسان پلیس فتا داراب هنگام پایش فضای مجازی با صفحه ای در شبکه اجتماعی اینستاگرام روبرو شدند که مدیر آن اقدام به تبلیغ و فروش دارو و لوازم آرایشی غیر مجاز می‌کرد.
    وي افزود: كارشناسان پليس فتا با اقدمات فني و تخصصي موفق شدند متهم را شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي وي را در مخفيگاهش دستگير كنند.
    فرمانده انتظامی “داراب” با بيان اينكه در بازرسي از مخفيگاه متهم ۶۰۰ قلم انواع دارو و لوازم آرایشی غیرمجاز و قاچاق کشف شد، گفت: كارشناسان ارزش اموال مكشوفه را ۵۰۰ ميليون ريال برآورد كرده‌اند.
    سرهنگ “نوشاد” با بيان اينكه متهم براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد، عنوان داشت: قاچاق کالا خصوصا کالاهای سلامت محور که امنیت و سلامت جامعه را به خطر می‌اندازد خط قرمز پلیس بوده و نیروي انتظامی با حضور فعال و هوشمندانه در سطح كشور اجازه فعالیت به سودجویان و هنجارشکنان را نخواهد داد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.