پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کشف ۱۱۲ فقره کلاهبرداری با وعده اعطای وام کم بهره در داراب

    شناسه : 13504 ۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۲۱ 403 بازدید ارسال توسط :

    کشف ۱۱۲ فقره کلاهبرداری با وعده اعطای وام کم بهره در داراب به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبري پلیس، ۱۱۲ فقره کلاهبرداری با وعده اعطای وام کم بهره در داراب کشف شد. جانشين فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: تعدادي شاكي با ارائه مرجوعه قضائي به پليس فتا داراب […]

    کشف ۱۱۲ فقره کلاهبرداری با وعده اعطای وام کم بهره در داراب
    پ
    پ

    کشف ۱۱۲ فقره کلاهبرداری با وعده اعطای وام کم بهره در داراب

    به گزارش پایگاه خبري عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبري پلیس، ۱۱۲ فقره کلاهبرداری با وعده اعطای وام کم بهره در داراب کشف شد.

    جانشين فرمانده انتظامي استان فارس بيان كرد: تعدادي شاكي با ارائه مرجوعه قضائي به پليس فتا داراب مراجعه و مدعي شدند شخصي به همراه همسرش در سال ۹۵ با احداث صندوق قرض الحسنه و به بهانه پرداخت وام‌های کم بهره مبالغ زيادي از آنها دريافت و سپس متواري شده‌اند كه رسيدگي به موضوع در دستور كار كارشناسان قرار گرفت.
    سردار ملک زاده افزود: كارشناسان پليس فتا با اقدامات فني و تخصصي مطلع شدند كه متهمان پس از كلاهبرداري از ۱۱۲ نفر شهروند از داراب متواري و در شهرستان مشهد خود را از ديد پليس مخفي كرده‌اند.
    وی تصريح كرد: ماموران انتظامي با هماهنگي مقام قضائي به شهرستان مشهد اعزام و با اقدامات فني و تخصصي موفق شدند هر دو كلاهبردار كه زن و شوهر بودند را در يكي از محلات در مخفيگاهشان دستگير و به داراب انتقال دهند.
    سردار “ملك‌زاده” با بيان اينكه متهمان در بازجويي اوليه به ۱۰۰ ميليارد ريال كلاهبرداري از ۱۱۲ نفر شهروند اقرار كردند، گفت: اين زن و شوهر براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.