پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کشف بيش از ۱۹۳ كيلوگرم مواد مخدر در داراب

    شناسه : 7055 ۰۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰:۰۴ 708 بازدید ارسال توسط :

    رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از كشف ۱۹۳ كيلو و ۸۰۰ گرم ترياك در شهرستان داراب خبر داد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “محمدجعفر تولايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: مأموران انتظامي شهرستان داراب در اجراي […]

    کشف بيش از ۱۹۳ كيلوگرم مواد مخدر در داراب
    پ
    پ

    رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان فارس از كشف ۱۹۳ كيلو و ۸۰۰ گرم ترياك در شهرستان داراب خبر داد. به گزارش پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب نیوز به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ “محمدجعفر تولايي” در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، بيان كرد: مأموران انتظامي شهرستان داراب در اجراي طرح مقابله با ورود مواد مخدر و كنترل خودرهاي عبوري در جاده بندرعباس داراب، به يك دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مظنون و آن را متوقف كردند. در بازرسي از اين خودرو مقدار ۱۱۵كيلو و ۷۰۰ گرم ترياك كشف و يك نفر متهم در اين خصوص دستگير شد.

    تولايي تصريح كرد: در عملياتي ديگر نيز ماموران انتظامي اين شهرستان مطلع شدند يك دستگاه خودرو پژو پارس قصد انتقال يك محموله مواد مخدر از شهرستان داراب به شيراز را دارد.

    رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان، ادامه داد: ماموران انتظامی با استقرار در خروجي شهرستان، خودرو مذكور را شناسایی و متوقف و ضمن دستگيري متهم در بازرسي از خودرو مقدار ۷۸ كيلو و ۱۰۰گرم ترياك كشف كردند.

    تولايي از شهروندان درخواست كرد: هرگونه اخبار و اطلاعاتی در خصوص تهیه و توزیع، خرید و فروش مواد مخدر و یا سایر جرایم را در اسرع وقت از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ در اختیار پليس قرار دهند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.