پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کشف احشام قاچاق به ارزش ۱٫۵ میلیارد ریال در داراب

    شناسه : 13094 ۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۴ 417 بازدید ارسال توسط :

    فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۶۴ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد. به گزارش عصر داراب نیوز؛ سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری […]

    کشف احشام قاچاق به ارزش ۱٫۵ میلیارد ریال در داراب
    پ
    پ

    فرمانده انتظامی “داراب” از کشف ۶۴ رأس گوسفند قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در این شهرستان خبر داد.

    به گزارش عصر داراب نیوز؛ سرهنگ “علیرضا نوشاد” در گفت‌وگو با خبرنگار پايگاه خبري پليس، اظهار داشت: در راستاي طرح مبارزه با قاچاق کالا و احشام، مأموران انتظامی داراب هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی در يك عمليات ضربتي به ۴ دستگاه سواری حامل احشام که به صورت کاروانی حرکت می‌كردند مشکوک و آنها را براي بررسی بیشتر متوقف کردند.

    وی افزود: در بازرسی از این خودروها مأموران انتظامي موفق شدند ۶۴ رأس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز حمل را کشف و در این رابطه ۴ متهم را نيز دستگیر كنند.

    فرمانده انتظامی شهرستان داراب با اشاره به اینکه ارزش احشام قاچاق کشف‌ شده برابر نظر کارشناسان یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، خاطر نشان کرد: متهمان براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شدند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.