پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ 17 شوال 1445 Thursday, 25 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2006 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس: دارابی ها رکوردار حضور در پیاده روی صبح و نشاط کشور

    شناسه : 8279 ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱ 1061 بازدید ارسال توسط :

      مراسم پیاده روی صبح و نشاط با حضور کم نظیرمردم داراب برگزار شد. پس از پایان مراسم نشست خبری با حضور مدیرکل تربیت بدنی فارس، فرماندار داراب، رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس و نماینده مردم داراب و زرین دشت با اصحاب رسانه استان فارس و شهرستان داراب برگزار شد. کامیاب مدیرکل ورزش و […]

    کامیاب مدیر کل ورزش و جوانان فارس: دارابی ها رکوردار حضور در پیاده روی صبح و نشاط کشور
    پ
    پ

     

    مراسم پیاده روی صبح و نشاط با حضور کم نظیرمردم داراب برگزار شد.
    پس از پایان مراسم نشست خبری با حضور مدیرکل تربیت بدنی فارس، فرماندار داراب، رئیس هیئت ورزش های همگانی فارس و نماینده مردم داراب و زرین دشت با اصحاب رسانه استان فارس و شهرستان داراب برگزار شد.
    کامیاب مدیرکل ورزش و جوانان فارس؛ حضور مردم داراب در پیاده روی ۲۹ دی ماه را یک رکورد در کشور دانست و گفت: امروز یک روز بیاد ماندنی بود که برای مردم شهرستان داراب و ورزش استان فارس ثبت شد. حضور بی نظیر مردم داراب یک رکورد بی سابقه بود که می توانیم با حضور مردم در مراکز استان ها مقایسه کنیم کما اینکه این حضور بهتر از بسیاری از مراکز استان ها بود.
    وی در ادامه به پروژه های نیمه تمام ورزشی استان اشاره کرد و افزود:
    طی دو سال گذشته در توسعه زیر ساخت های ورزشی تلاش زیادی کردیم و سعی کردیم تا پروژه های نیمه تمام به اتمام برسد، از ۳۰۰ پروژه نیمه تمام در سطح استان تا امروز ۲۲۰ پروژه را افتتاح کرده ایم و ۸۰ پروژه باقی مانده تا انتهای سال مالی ۹۶ افتتاح خواهد شد.
    کامیاب سپس به پروژه های ورزشی شهرستان داراب اشاره کرد و افزود: اتفاقات خوبی در این شهرستان در حوزه ورزش افتاده است،
    در شهرستان داراب ۱۱ سالن ورزشی در دست ساخت است و آنچه که در قالب زمین چمن مصنوعی داریم کار می کنیم پروژه های مازاد بر طرح های نیمه تمام است که توسط دولت تأمین اعتبار شده است.
    کامیاب توسعه چمن های مصنوعی را بدلیل خشکسالی وکمبود منابع آب ضروری دانست و گفت: چمن مصنوعی را بخاطر مشکلات آب و خشکسالی در استان احیا کردیم تا ورزش پر مخاطب فوتبال در شهرستان ها تعطیل نشود. ما باید بحران آب را جدی بگیریم تا هم ورزش تعطیل نشود و هم صرفه جویی در مصرف آب است.
    در کنار ۱۱ سالن ورزشی که در حال ساخت است در خیلی از روستاها که جمعیت کمتر و محرومیت بیشتری دارند چمن های مینی فوتبال ایجاد می شود، چمن های مصنوعی شهرستان داراب بخشی از ۳۰۰ زمین چمنی است که در استان در حال احداث است؛ در سال ۹۶ سیصد زمین چمن مینی فوتبال در روستاها ایجاد می کنیم که ان شاا… ۱۰۰ زمین چمن در ایام دهه فجر تقدیم مردم می شود و مابقی آنهم تا انتهای سال مالی ۹۶ افتتاح خواهد شد.

    مدیر کل ورزش و جوانان فارس احداث خانه جوان را یکی از اولویت های تربیت بدنی استان دانست و گفت: یکی از اتفاقات خوبی که در این شهرستان افتاده است احداث خانه جوان است، اولین خانه جوان در شیراز افتتاح شد و بعد از اینکه مشخص شد کارآیی خوبی دارد در بودجه پیش بینی شد تا خانه های جوان در شهرستان ها هم ایجاد شود و اخیراً هم وزیر ورزش و جوانان و هم وزیر کشور طی نامه هایی تأکید کرده اند که خانه های جوان ایجاد شود که یکی از آن شهرستان ها داراب است که در دهه مبارک فجر کلنگ خانه جوان داراب هم زده خواهد شد.

    ا

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.