جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • پرداخت ۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال وام کارگشایی به ۴۹۷ خانواده مددجوی دارابی

    شناسه : 1748 ۰۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۵ 858 بازدید ارسال توسط :

    از ابتدای امسال به ۴۹۷ مورد از مددجويان تحت حمايت و نيازمندان وام قرض الحسنه كارگشائي پرداخت شده است. به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی مدیر کمیته امداد امام خمینی داراب مدیر کمیته امداد امام خمینی داراب گفت: کمیته امداد شهرستان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش، اقدامات متفاوتی را در […]

    پرداخت ۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال وام کارگشایی به ۴۹۷ خانواده مددجوی دارابی
    پ
    پ

    از ابتدای امسال به ۴۹۷ مورد از مددجويان تحت حمايت و نيازمندان وام قرض الحسنه كارگشائي پرداخت شده است.
    به گزارش عصر داراب به نقل از روابط عمومی مدیر کمیته امداد امام خمینی داراب مدیر کمیته امداد امام خمینی داراب گفت: کمیته امداد شهرستان در راستای حمایت از خانواده‌های زیر پوشش، اقدامات متفاوتی را در طول سال ارائه می‌دهد که یکی از این خدمات وام های کارگشایی قرض الحسنه می باشد.
    سعید عطوفت شعار در خصوص اهداف وام های کارگشایی گفت: وامهاي كارگشائي با هدف رفع مشكلات مددجويان تحت حمايت و نيازمندان پرداخت مي شود و سقف اين وامهاي قرض الحسنه ۲۰ ميليون ريال مي باشد.
    وی با بیان اینکه ثواب وام قرض‌الحسنه بیشتر از صدقه است؛ عنوان کرد: پرداخت وام قرض‌الحسنه توسط کمیته امداد داراب به مددجویان زیرپوشش و نیازمندان این شهرستان با استفاده از اعتبارات امدادی و درآمد صندوق‌های صدقات از خدمات اجرایی این نهاد است که در این راستا و در قالب ۴۹۷ مورد وام قرض‌الحسنه ۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال به متقاضیان این خدمت پرداخت‌ شده است.
    عطوفت شعار در ادامه افزود: وام‌های قرض‌الحسنه برای رفع نیازهای ضروری افراد و با در نظر گرفتن تمام شرایط و رعایت اولویت‌ها به نیازمندان پرداخت می‌شود.
    مدیر کمیته امداد داراب یه تعداد وام های پرداختی اشاره کرد و بیان داشت: از این ۴۹۷ فقره وام پرداختی؛ ۱۳۰مورد برای ازدواج،۹۴ مورد مسکن ، ۱۵۰مورد درمانی، ۱۲۰فقره تحصیلی و آموزشی ، ۳ فقره وام محکومین نیازمند در قالب ۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال پرداخت شده است.
    وی همچنین تصریح نمود: در واقع هدف کمیته امداد حضرت امام خمیتی(ره) از ارائه خدمات به مددجویان برقراری عدالت اجتماعی و همچنین برخورداری مددجویان این نهاد از ظرفیت‌های موجود در جامعه است.
    این مسئول در پایان خاطرنشان کرد: این مقدار تسهیلات نسبت به سال قبل از آن ۳۰ درصد رشد را نشان می دهد.

    ثبت دیدگاه

    یک پاسخ برای “پرداخت ۶ میلیارد و ۴۰۲ میلیون ریال وام کارگشایی به ۴۹۷ خانواده مددجوی دارابی”
    1. سلام
      خداوند به نیکوکاران خیر کثیر و به مستمندان رزق و برکت حلال و به مسئولین جزای خیر و استمرار در عمل عنایت فرماید.