جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳ 11 شوال 1445 Friday, 19 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2003 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • واکسن کرونا به افراد بالای ۶۰ سال رسید

    شناسه : 13460 ۲۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۲ 403 بازدید ارسال توسط :

    واکسن کرونا به افراد بالای ۶۰ سال رسید به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت، درمان شهرستان داراب، رییس مرکز بهداشت از آغاز برنامه واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال در مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان خبر داد. ابراهيم رسولی با اعلام این که در پی […]

    واکسن کرونا به افراد بالای ۶۰ سال رسید
    پ
    پ

    واکسن کرونا به افراد بالای ۶۰ سال رسید

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل از روابط عمومی شبکه بهداشت، درمان شهرستان داراب، رییس مرکز بهداشت از آغاز برنامه واکسیناسیون کرونا برای افراد بالای ۶۰ سال در مراکز خدمات جامع سلامت این شهرستان خبر داد.

    ابراهيم رسولی با اعلام این که در پی افزایش سرعت اجرای واکسیناسیون علیه بیماری کرونا، از امروز نوبت واکسن به افراد بالای ۶۰ سال رسیده است، تأکید کرد: با دریافت سهمیه های جدیدی از واکسن کرونا، تیم های واکسیناسیون، افراد واجد شرایط را فرا می خوانند و نیاز به مراجعه غیرضروری شهروندان به مراکز بهداشتی و درمانی برای اطلاع از برنامه واکسیناسیون نیست.

    رسولی در پایان به همه شهروندان یادآور شد: به محض فراخوان گروه های هدف برای تزریق واکسن، نسبت به دریافت واکسن کرونا اقدام کنند و نسبت به تسریع در ایمن سازی جامعه، کوشا باشند.

    این مطلب بدون برچسب می باشد.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.