پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ 19 رمضان 1445 Thursday, 28 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان فارس مشاهده نشده است

    شناسه : 10278 ۱۴ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۳۲ 1308 بازدید ارسال توسط :

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاهده هرگونه مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان فارس را تکذیب کرد. به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول همتی با اشاره به انتشار برخی مطالب در رسانه‌های غیرمعتبر مبنی بر مشاهده موارد ابتلا به ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور از جمله […]

    هیچ موردی از ابتلا به ویروس کرونا در استان فارس مشاهده نشده است
    پ
    پ

    معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز، مشاهده هرگونه مورد مبتلا به کرونا ویروس در استان فارس را تکذیب کرد.

    به گزارش پایگاه خبری عصر داراب نیوز به نقل خبرگزاری تسنیم، عبدالرسول همتی با اشاره به انتشار برخی مطالب در رسانه‌های غیرمعتبر مبنی بر مشاهده موارد ابتلا به ویروس کرونا در مناطق مختلف کشور از جمله استان فارس، اظهار داشت: تاکنون هیچ موردی از ابتلا به این بیماری در استان فارس مشاهده نشده است.

    وی گفت: نیروهای بهداشتی با تمام امکانات به صورت شبانه‌روزی در حال رصد و کنترل مبادی ورودی کشور هستند و دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این زمینه تمامی تلاش خود را برای تامین سلامت عمومی به کار بسته است.

    معاون بهداشت دانشگاه تاکید کرد: با توجه به حساسیت عمومی راجع به مسائل حوزه سلامت به عنوان یکی از اولویت‌های مهم جامعه، برخی افراد سودجو با سوءاستفاده از این امر، دست به انتشار مطالب خلاف واقع زده و موجب بروز التهاب در جامعه می‌شوند.

    همتی مهم‌ترین مساله در این زمینه را افزایش آگاهی عمومی برای پیشگیری صحیح دانست و از عموم مردم خواست تا با رعایت بهداشت، در سلامت عمومی جامعه سهیم شوند.

    وی از عموم مردم خواست تا اخبار حوزه سلامت استان را از سایت دانشگاه علوم پزشکی شیراز و رسانه‌های معتبر و رسمی دنبال کنند.

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.