پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳ 10 شوال 1445 Thursday, 18 April , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 2002 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • هیأت امنای محلات؛ بازوی توانمند شهرداری و شورای شهر

    شناسه : 2992 ۲۵ فروردین ۱۳۹۵ - ۲:۲۶ 880 بازدید ارسال توسط :

      شهرداری و شورای اسلامی شهر داراب با استفاده از تجربه های موفق برخی شهرهای بزرگ کشور در حال راه اندازی هیأت های امناء محلات است. مهندس سلامی نژاد شهردار داراب در مصاحبه با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب  به اهمیت استفاده از ظرفیت های مردمی ااشاره کرد و بیان داشت: هدف از راه […]

    هیأت امنای محلات؛ بازوی توانمند شهرداری و شورای شهر
    پ
    پ

     

    شهرداری و شورای اسلامی شهر داراب با استفاده از تجربه های موفق برخی شهرهای بزرگ کشور در حال راه اندازی هیأت های امناء محلات است.

    مهندس سلامی نژاد شهردار داراب در مصاحبه با خبرنگار پایگاه تحلیلی خبری عصر داراب  به اهمیت استفاده از ظرفیت های مردمی ااشاره کرد و بیان داشت: هدف از راه اندازی هیأت امناء محلات اطلاع شهروندان از روند مدیریت امور شهر و بهره جستن  از ظرفیت مردم در جهت امورشهری می باشد.

    وی در ادامه افزود: استفاده از ظرفیت شهروندان و مردم  در حل مسائل و مشکلات سطح شهر و محلات تجربه ای مناسب در مدیریت امور شهرها می باشد، ارتباط  مناسب  شهرداری و شورا با شهرندان از طریق هیأت امناء محلات  سبب تسریع در حل مشکلات و اجرای پروژه ای شهر می گردد.

    شهردار داراب کاهش فاصله مردم و مسولین را مهمترین دستاورد هیأت امنا محلات دانست و افزود: انتقال معضلات شهری به مسوولین و همفکری و مشارکت شهروندان در جهت حل آسیب ها از نقاط مثبت ایجاد هیأت امنا محلات می باشد، کاهش فاصله بین مسووولین و مردم همیشه دغدغه مسوولین نظام بوده و که تشکیل هیأت امنا محلات یکی از راهکارها در جهت حذف فاصله بین شهروندان و شهرداری است.

    مهندس سلامی نژاد در خصوص اقدامات انجام شده در جهت تشکیل هیأت امناء در داراب گفت: در حال حاضر هیأت امناء محلات در شهرک های الزهرا ۱ و ۲ تشکیل شده است و جلسات اولیه با هیأت های امنا در شهر ک الزهرا فاز۲، امام حسن(ع) فاز های ۱و ۲ گرفته شده  که امیدواریم  ای موضع  در سایر محلات سطح شهر مورد استقبال شهرمندان قرار گرفته و از ظرفیت معتمدین در جهت شکوفایی و ایجاد فضای طراوت و نشاط بهره جوئیم.

    ثبت دیدگاه

    2 دیدگاه برای “هیأت امنای محلات؛ بازوی توانمند شهرداری و شورای شهر”
    1. سلام شهروندان درست است

    2. واقعا چرا قسمت های مختلف شهر داراب به چند منطقه شهرداری تقسیم نمیشه؟؟!!