جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ 20 رمضان 1445 Friday, 29 March , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1989 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد دیدگاهها : 1577×
  • اوقات شرعی

  • همزمان با سراسر کشور؛ واکسیناسیون کرونا در فارس آغاز شد

    شناسه : 12495 ۲۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۱ 633 بازدید ارسال توسط :

    همزمان با سراسر کشور، واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و جمعی از مسوولان سلامت در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) همزمان با سراسر کشور آغاز شد. به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از ایسنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز سه‌شنبه ۲۱ بهمن در […]

    همزمان با سراسر کشور؛ واکسیناسیون کرونا در فارس آغاز شد
    پ
    پ

    همزمان با سراسر کشور، واکسیناسیون علیه بیماری کووید ۱۹ با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و جمعی از مسوولان سلامت در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع) همزمان با سراسر کشور آغاز شد.

    به گزارش عصر داراب نیوز به نقل از ایسنا؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز سه‌شنبه ۲۱ بهمن در حاشیه آغاز این واکسیناسیون در بیمارستان حضرت علی اصغر (ع)، ضمن تبریک یوم‌الله ۲۲ بهمن گفت: امروز همزمان با سراسر کشور تزریق واکسن کووید۱۹ در شیراز آغاز شد و در فاز نخست با هماهنگی انجام شده ۴۶۰ دوز واکسن به دانشگاه علوم پزشکی شیراز اختصاص یافته است.

    مهرزاد لطفی ضمن قدردانی از جانفشانی‌های یک ساله مدافعان سلامت در خط مقدم مبارزه با کرونا، افزود: این واکسن در مرحله نخست به کارکنان بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها به عنوان مدافعان خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس تزریق و در مراحل بعدی به کارکنان بخش‌های دیگر درگیر کروناویروس تزریق می شود.

    او ادامه داد: واکسیناسیون با اولویت پرسنل در بخش‌های مراقبت‌های ویژه مراکز درمانی ریفرال کرونا آغاز می‌شود و با ورود محموله‌های بعدی واکسن، بر اساس اولویت بندی، سایر کارکنان بخش درمان و بهداشت و گروه‌های آسیب پذیر واکسینه می‌شوند.

    رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه آغاز این واکسیناسیون به معنی پایان کرونا نیست، یادآور شد: برای پایان چرخه‌های انتقال این ویروس، لازم است همه به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از ساده انگاری و عادی انگاری پایبند باشند.

    به گزارش ایسنا، واکسیناسیون علیه کرونا در استان فارس، از پرسنل بخش‌های آی سی یو، به عنوان یکی از گروه‌های در معرض خطر، آغاز شده است و به تدریج سایر گروه‌های هدف را در بر خواهد گرفت.

    انتهای پیام

    ثبت دیدگاه

    دیدگاهها بسته است.